اخبار

آذران تحریرات در ایران پلاست: یک حامی طلایی که هم راضی است و هم ناراضی!

بسپار می نویسد، اقای محمودی، مدیرعامل شرکت اذران تحریرات است. وی در گفت و گو با خبرنگار بسپار می گوید: این شرکت از سال 46 به عنوان اولین کارخانه تولید کننده لوازم التحریر آغاز به کار کرده است. ما در ابتدا سنجاق های های ته گرد و یه سری پایه چسب های فلزی تولید می کردیم و بعد از انقلاب مجموعه وسعت پیدا کرد و این محصولات را به صورت پلاستیکی عرضه کردیم.

تمام لوازم التحریر اعم از کازیه های رومیزی که اکثرا استفاده می شود و در سراسر ایران وجود دارد و اولین صندلی پلاستیکی ایران که با مارک ال جی به بازار آمد توسط آذران تحریرات تولید شده است. در حال حاضر تولیداتی برای لوازم اداری داریم
و در کنار این کار کارخانجات دیگری هم داریم مثل اذران ورق سهند که ظروف PETرا تولید می کند که دومین کارخانه از نظر حجم تولید هستیم.
برای امسال نمایشگاه یه سری جعبه ابزار های طرح امریکا بود که ما اوردیم که فضاو وزن بیشتری در کارخانجات می گیرد.

کسانی که در کارخانجات مشکل انبارش لوازم و قطعات یدکی را دارند می توانند این تولیدات را به کار بگیرند. قاب شیلنگ های آبیاری مناسب برای پارکینگ منازل از سری تولیدات جدید ماست که در نمایشگاه ارایه کرده ایم.

نمایشگاه ایران پلاست هر ازگاهی افت و خیز هایی دارد. ما حامی طلایی نمایشگاه هستیم ولی ستاد برگزاری یک روز بهتر و یک روز بدتر عمل می کند. به طور مثال سال پیش ما به عنوان اعتراض به زمان نامناست در نمایشگاه شرکت نکردیم. امسال هم متاسفانه زمان نمایشگاه مناسب نیست برای ما الان فصل مدارس شروع شده و همزمان با ماه محرم هست. بازار سست است! در این فصل نمایشگاه برگزار کردن زیاد جالب نیست ولی از این جهت که جنس خود را بتوانیم معرفی کنیم به خریدارهای خارجی که در این نمایشگاه می آیند خیلی خوب هست. در بازار داخل ما مشتری های ثابت خود را داریم.

در روز اول متاسفانه بازدید کننده خیلی کم بود اصلابازدید کننده متخصص نداشتیم اما امروز باز 50-50 است. امیدواریم در روزهای آینده بهتر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا