اخباراخبار ویژه

آقای رییس بزرگترین تشکل صنایع پایین دستی پتروشیمی، دیدگاه شخصی شما قطعا شرم آور است!

بسپار/ ایران پلیمر مخاطبین این گروه رسانه ای در صفحه اینستاگرامی، تا امروز با دو فصل و هیجده گفت و گوی زنده خبری در روزهای سه شنبه تحت عنوان “ایران پلیمر لایو” همراه بوده اند.

در راستای سیاست ها و ادامه روند گفت و گوهای زنده این رسانه، درخواستی را با اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی برای انجام گفت و گویی با ریاست هیات مدیره این تشکل، حسین دور، در خصوص آشفتگی های تامین مواد اولیه، سامانه بهین یاب و طرح افق مطرح کردیم.
پاسخ دریافتی عجیب و تا حدی ناباور بود. خواسته آقای حسین دور این بود که طرف گفت و گوی ایشان “آقا” بوده و “خانم” نباشند!

یک بار دیگر به رییس هیات مدیره ای که تشکل خود را بزرگترین، در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی خطاب می کند، یادآوری می کنیم که خود ایشان فقط در کمتر از یک هفته قبل برای یک “خانم”، مرضیه طهماسبی، رییس دفتر توسعه صنایع پایین دستی و دبیر کارگروه تنظیم بازار محصولات پتروشیمی، به عنوان یکی از مدیران ارشد در مجموعه NPC، نامه ای سراسر شوخی و طنز (چنانکه در جلسات متعاقب نامه مورد اشاره، اذعان شده) و البته رسمی نوشته است!

همچنین گوشزد می کنیم که صاحب امتیاز، مدیرمسوول و سردبیر این گروه رسانه ای (مجلات بسپار و پوشرنگ و همچنین پایگاه خبری تخصصی ایران پلیمر) به مدت 22 سال، یک “خانم” بوده است.

دیدگاه شخصی آقای دور جدا باعث تاسف است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا