اخبار

آمیزه های جدید PMMA برای چراغ های خودرو

بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، شرکت Evonik اخیرا آمیزه های PMMA مخصوص قالب گیری را طراحی نموده است که در واقع ماده ای مهندسی شده و بهبود داده شده ی گونه ی PLEXIGLAS® می باشد. از این آمیزه در چراغ های منحنی شکل قرمز رنگ خودروی اپل مدل Crossland X استفاده شده است. طراحی و تولید این چراغ های عقب توسط شرکت HELLA صورت گرفته است.

یکی از مهم ترین مزایای این گونه ی تولیدی پایداری رنگ قرمز آن می باشد. البته ذات آمیزه ی تولیدی بی رنگ بوده و رنگ قرمز در جهت افزایش کاربرد به آن اضافه شده است. گونه ی جدید تولیدی شرکت Evonik در برابر حرارت و اشعه ی UV بسیار مقاوم می باشد. این مساله به این معنی است که در تمامی طول عمر خودرو رنگ آن ثابت باقی مانده و در شرایط محیطی مختلف دچار دستخوش نمی گردد.

نکته ی حائز اهمیت دیگر طراحی این چراغ ها می باشد. این آمیزه های تولیدی به گونه است که این چراغ ها به صورت منحنی قادر به قالب گیری شدن می باشند. طراحی چراغ ها به گونه ای است که در فضای خارجی خودرو فضای زیادی را اشغال نکرده و بخشی از ظاهر زیبای خودرو می شود. این گونه ی تولید شده توسط Evonik از ابتدا مخصوص چنین کاربردی طراحی و تولید شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا