اخبار

اتابک سلاحی، عضو هیات مدیره کربی پلیمر: بر روی تولید مستربچ های افزودنی تمرکز کرده ایم

بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، اتابک سلاحی می گوید: بنیان گذار شرکت کربی پلیمر، آقای اسماعیل ملکوتی است. فعالیت شرکت حدود سال 1357 با فروش و تجارت پیگمنت و مستربچ آغاز شد ولی بعد از 10 سال با عنوان ایرکو به حوزه تولید مستربچ و افزودنی های پلاستیک وارد شدیم. از حدود 8 سال پیش هم نام شرکت به کربی پلیمر تغییر پیدا کرد.

طی این سال­ها به ارایه محصولات جدید و ارتقای کیفیت محصولات قدیمی پرداختیم اما اخیرا بیشتر تمرکز ما بر روی مستربچ های افزودنی بوده است.

در ابتدا یک دامنه گسترده از مستربچ های افزودنی تحت عنوان CA که مخفف Corbi Additives  است تولید کردیم و همچنان به ارتقای سبد این محصولات و افزایش کیفیت آن­ها مشغولیم. بیشترین فروش کربی پلیمر در بخش مستربچ های رنگی و کامپاند کربنات کلسیم است. این افزودنی­ها به عنوان مکمل در صنایع پلاستیک مورد مصرف قرار می­گیرند. برای تهیه مواد اولیه از بهترین مواد موجود در بازار اروپا و معمولا از کشور­های آلمان، سوییس و ایتالیا استفاده می­کنیم.

هر یک از مواد اولیه، استاندارد مخصوص به خود را دارند. مثلا لیزکننده ها که در تولید نایلون (فیلم های پلیمری) به کار می­روند دارای استاندار خاصی است و مستربچ ­هایی مانند آنتی اکسیدان­ها دارای استاندارد خاص خود، که در تولیدات کربی پلیمر تمامی این استاندارد ها رعایت می­شود.

بازاریابی برای کربی پلیمر اهمیت ویژه ای دارد و در صنف خود بزرگترین شبکه توزیع را داریم.


(ادامه دارد…) 


متن کامل این مصاحبه را در شماره 184ام  ماهنامه  بسپار که در دی ماه منتشر شده است بخوانید. 

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد .تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا