اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ به کار گیری راه حل های Dow برای تقویت معماری و عملکرد زمین های ژیمناستیک در المپیک توکیو 2020

گروه ترجمه وتولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر میلیون های طرفدار رویدادهای ورزشی در این تابستان به تماشای یکی از محبوب ترین بازی های المپیک یعنی ژیمناستیک خواهند نشست. در المپیک 2020 توکیو (سایت رسمی المپیک همچنان این دوره را به رغم برگزاری در 2021 المپیک 2020 اعلام می کند)، مرکز ژیمناستیک Ariake، با به کار گیری فناوری های چندگانه Dow، خانه رقابت های ژیمناستیک، ژیمناستیک موزون و ترامپولین خواهد بود. انتظار می رود استفاده از راه حل های زیرساختی شامل فناوری های پوششی و سیم کشی، به بهینه سازی عملکرد ساختمان کمک کرده و این زمین ژیمناستیک موقتی را به مدت ده سال قابل استفاده نگه دارد.

به گفته مدیر بخش راه حل های Dow برای المپیک، یکی از موضوعات کلیدی این رقابت ها میراث است- از تجهیز زمین های توکیو 1964 تا تفکر درباره اینکه چگونه زمین های جدید و موقت قادر به خدمت به شهر و شهروندان در دهه آینده خواهند بود. او می گوید، در Dow ما بسیار مشتاق به ایجاد اثر مثبت از طریق علم مواد خود هستیم؛ با استفاده از راه حل های نوآوردانه، پایبندی به زیست پایداری و همکاری های استراتژیک، ما قادر به رسیدن به این هدف هستیم.

بسپار PRIMAL Acrylic شرکت Dow برای حفاظت از دیوارهای داخلی استفاده می شود؛ این ماده با دوام بوده و چسبندگی بالایی دارد. همچنین پوشش دیوار الاستومری ELASTENE راه حلی برای حفاظت دیوارهای خارجی با مقاومت در برابر کثیفی عالی و تعادل خواص مواد خوب می باشد. سیستم های پوششی آب-پایه با اترگلایکول های DOWANOL، به منظور بهینه سازی پایداری فرمولاسیون و عملکرد، طراحی شده است.
از آمیزه های AXELERON شرکت Dow، به عنوان لایه عایق در سیم های وسایل ارتباطی استفاده می شود تا از سرعت انتقال و سیگنال در سراسر استادیوم ها اطمینان حاصل شود. آمیزه های AXELERON، و در برخی موارد در ترکیب با الاستومر پلی الفینی ENGAGE به عنوان لایه های عایق برای کابل های ولتاژ متوسط 45 کیلومتری برای کمک به تامین برق، استفاده می شود.

پس از اتمام بازی های المپیک، محوطه مسابقات و صندلی ها برداشته شده و ساختمان به عنوان نمایشگاه Tokyo Metropolitan Government بازگشایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا