اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ دنیای دیجیتالی Arburg در نمایشگاه Fakuma 2021 / از امروز در آلمان

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر  کمپانی Arburg، در بخشی از برنامه arburgXworld و دیجیتالی شدن، تعداد زیادی جلوه های دیجیتالی جدید و اپلیکیشن های قالب گیری تزریقی را، به منظور افزایش کارایی تولید، ارائه داده است.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد در زمینه قالب گیری تزریقی، عملکرد جدید Customer Upload در پورتال مشتریان اپلیکیشن MachineCenter است. این زبانه با ساختار بی نظیر خود، از جداول و نمودارهای روندی به منظور نمایش اطلاعات تولید دستگاه های شبکه ای شده و از طریق یک دروازه IIoT، استفاده کرده و یک بررسی اجمالی و فوری از شاخص های مهم را – چه به صورت آنلاین یا از طریق موبایل – ارائه می دهد.
دو عملکرد کمکی جدید سیستم کنترلی GESTICA، aXw Control CycleAssist و aXw Control EnergyAssist، بهینه سازی زمان چرخه و نیازمندی های انرژی را ممکن می سازد. از طرف دیگر، Arburg FlowPilot، منیفولدهای آب خنک کننده نزدیک قالب را با دما و کنترل جریان ترکیب می کند.
سیستم های کمکی دیگری نیز، که به تولید عینک های آفتابی سبز و لوله های خونی می پردازد، به صورت زنده در Fakuma 2021 به نمایش گذاشته خواهد شد. aXw Control FillAssist یک مطالعه آنلاین پر شدن قالب را برگزار کرده و پارامترهای فرایند تزریق محاسبه شده را مستقیما بر روی دستگاه تزریق اعمال خواهد کرد. با به کارگیری aXw Control MeltAssist، سیستم کنترلی ماژول سیلندر داخلی از طریق یک چیپ شناسایی شده و از این اطلاعات برای محاسبه اتوماتیک پارامترها استفاده می شود. ویژگی aXw Control PressurePilot با سیستم کنترل فشار بهینه شده از لحاظ بایونیکی، پرشدگی قالب را یکنواخت تر کرده و تعادل را بهبود می بخشد.

این نمایشگاه از امروز تا 24 مهرماه در آلمان برپاست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا