اخبار

اختصاصی بسپار/ساخت سکوهای المپیک 2020 از پلاستیک های بازیافتی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر به عنوان بخشی از پروژه زیست پایداری، سکوها در المپیک 2020 توکیو از پلاستیک های بازیافتی اهدایی شهروندان بومی و یا پلاستیک های جمع آوری شده از اقیانوس ها ساخته خواهند شد.
این برای اولین بار است که سکوها از مواد بازیافتی ساخته می شوند و مسئولان می گویند برای ساخت حدود 100 سکو به حدود 45 تن پلاستیک نیاز دارند. به گفته مدیرعامل المپیک توکیو 2020، این برنامه پیامی برای اهمیت زیست پایداری، که تم اصلی این بازی ها است، خواهد بود. به گفته آنها، با فرستادن این پیام به ژاپن و سایر نقاط جهان، این پروژه تاثیر بزرگی خواهد گذاشت.
پلاستیک مورد نیاز برای این پروژه از 2000 سوپرمارکت زنجیره ای، که زباله های پلاستکی افراد محلی را جمع آوری می کنند، تامین شده است. همچنین این پروژه از پسماند پلاستیکی جمع آوری شده از اقیانوس نیز استفاده خواهد کرد.
برگزارکنندگان مسابقات 2020 مشتاق تبلیغ برای پیام به دوستداران محیط زیست، شامل ساخت مدال ها از ضایعات الکترونیکی، بوده اند. پسماند درخواستی از مردم، صنایع و کسبه شامل 2700 کیلوگرم برنز، 3/30 کیلوگرم طلا و 4100 کیلوگرم نقره می باشد.

ورزش کاران ژاپنی شرکت کننده در این مسابقات نیزیک کیت رسمی تهیه شده از لباس های بازیافتی جمع آوری شده از سراسر کشور را خواهند پوشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا