اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ شرکت Tosaf در ChinaPlas 2021 از تولید مستربچ برای فیلم های BOPP صدفی خبر داد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر مستربچ های صدفی و سفیدصدفی دسته ZD شرکت Tosaf، تولیدکنندگان فیلم BOPP را قادر به تولید بسته بندی و برچسب زنی، مطابق نیازمندی های مشتریانشان، می کند. افزودن این مواد در حین فرایند دسترسی به خواص یکنواخت در فیلم مانندشفافیت، براقیت و ضخامت در کل عرض فیلم تولیدی را، حتی در صورت تولید فیلم با چگالی کم یا بازده بالا، تضمین می کند.
مستربچ های ZD شرکت Tosaf برای تولید فیلم های صدفی و سفیدصدفی در بازه وسیعی از چگالی ها (g/cm3 80/0-55/0) مناسب می باشد؛ گونه ZD1738HP برای چگالی تا g/cm3 65/0 و گونه ZD2446HP برای چگالی های متوسط یا بالا بهینه سازی شده است. کاربردهای عادی شامل بسته بندیصابون، شیرینی جات، بستنی، اقلام نانوایی، شکلات و اسنک ها می باشد. در بخش برچسب زنی، این ماده در دور پیچیدن (WAL)، در-قالب (IML)، برش بسته و برچسب های حساس بهفشار (PSL) کاربرد دارند.
به موازات گونه های استاندارد، Tosaf آمیزه های سفیدصدفی بر پایه نسبت های مختلف کلسیم کربنات و تیتانیوم دی اکساید را، به منظور مطابقت چگالی، شفافیت و سفیدی، تجاری سازی کرده است. فیلم های تولید شده با محصولات ZD را می توان جوشکاری و فلزکاری نمود. مدیرتولید Tosaf گفته است، کیفیت بالای فیلم ها و کارایی بالای تولید که با استفاده از مستربچ های ZDبه دست می آید نتیجه تخصصی هست که ما در طی سال ها تحقیق و توسعه به دست آورده ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا