اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ بسته بندی های شفاف بازیافتی برای شیر تازه

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Amcor تغییر بزرگی در بازار لبنیات ایجاد کرده است. این شرکت برای اولین بار از بطری شفافی که از پلی اتیلن ترفتالات (PET) بازیافتی تهیه شده است برای بسته بندی شیر استفاده کرد. این بطری ها یک لیتری بوده و برای بسته بندی شیر تولیدی شرکت Mastellone Hnos در Buenos Airesمورد استفاده قرار گرفت. محصولات این شرکت تحت نام تجاری La Serenísima به بازار عرضه می شوند. با استفاده از این بسته بندی ها محصولات این شرکت مدت زمان ماندگاری مناسبی داشته و همچنین مزیت پایداری نیز به آن ها اضافه شد.
شرکت های تولید لبنیات که در آمریکای لاتین هستند از بطری های PET شفاف برای نشان دادن تازگی و کیفیت محصول خود استفاده می کنند. 20% این بسته بندی ها از مواد بازیافتی تهیه شده است.
Martin Darmandrail، از مدیران Amcor، در آرژانتین، بیان می کند در تجارتی که چند سالی است که راکد باقی مانده است، ما قوانین پیشین را شکستیم و نوع جدیدی از بسته بندی شیر تازه را ارئه کردیم. این بسته بندی همه ی ویژگی های PET معمولی مانند دوام، تازگی، عملکرد و پایداری را دارد. درب این بطری از جنس HDPE بوده و محصول شرکت Bericap از آمریکای شمالی است. یکی از چالش های این فناوری کم کردن میزان تاثیرگذاری نور بر محصول بود. برای حل این مشکل یک لایه ی ویژه به این بسته بندی اضافه شد تا طول عمر محصول را بیشتر کند.
در آرژانتین، شیر در بسته بندی های جدید در فروشگاه های منتخب در حال عرضه بوده و به زودی به طور گسترده تر توزیع می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا