اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ قاب بادوام و ضد زردشدگی جدیدترین iPhone از TPU شرکت BASF وارد بازار شد

بسپار / ایران پلیمر شرکت Hamee، از نام های تجاری معرف در لوازم جانبی تلفن همراه، از یک خط تولید جدید برای ساخت قاب iPhon 12 و iPhone 12pro از ماده اولیه Elastollan TPU شرکت BASF، رونمایی کرده است. ماده Elastollan با توجه به دوام بالا، خاصیت ضد زردشدگی و شفافیت بالا، ماده ارجح برای تولید قاب های محافظ زیبا و شفاف می باشد.
شرکت Hamee با استفاده از ساختار چندماده ای و Elasollan قادر به تولید مجموعه ای از قاب های محافظ با ساختار حفاظتی عالی در برابر ضربه و خراش شده است. ساختار نرم و براق و ضدسایش محصول نهایی، به دارندگان iPhone 12 و iPhone 12pro اجازه می دهد تا دستگاه خود را با قاب موبایل محافظ و شیک به طراحی بسیار شفاف بپوشانند.
ماده Elastollan، توسط شرکت Hamee برای خط تولید جدید قاب های محافظ انتخاب شد (HIGHER)؛ این TPUی نوآورانه برای ساختارهای چندماده ای استفاده شده و مقاومت UV آن در فرمولاسیون جدید به گونه ای بهینه سازی شده تا از تغیر رنگ یا زردشدگی قاب موبایل در طول چرخه عمرش جلوگیری کند.
به گفته رییس کنترل کیفیت شرکت Hamee، لوازم جانبی تلفن هوشمند HIGHER نمونه ای از تلاش پیش رونده ما برای طراحی نوآورنه و پیشرفته می باشد. قاب موبایل شفاف یک طراحی کلاسیک بوده، اما به خاطر استفاده از مواد باکیفیت از نر دوام و شفافیت، کیفیت و ارزش را برای مشتریان به ارمغان می آورد.
ازمدیران بخش مواد BASF در ناحیه خاوردور، ما از همکاری با Hamee برای تولید مجموعه جدید قاب گوشی iPhone 12 خوشحال هستیم. ماده Elastollan بهترین کیفیت و آزادی در طراحی را فراهم کرده و قادر به همگامی با روندهای روز دنیا می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا