اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ معرفی فناوری های آمیزه کاری در Fakuma 2021

گروه  ترجمه و  تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کمپانی RTP، از آمیزه کاران مطرح دنیا در زمینه ترموپلاستیک های مهندسی شده اختصاصی، آمیزه های ترموپلاستیک مهندسی جدید خود را در نمایشگاه امسال Fakuma در آلمان ارائه می دهد. این کمپانی آمیزه های ترموپلاستیک منتخب خود شامل آمیزه های محافظ سطح جدید که به طور اختصاصی جهت بهبود مقاومت خراش در سطح پلاستیک طراحی شده اند  را در غرفه خود به نمایش می گذارد. قطعات قالب گیری شده با آمیزه های محافظ سطح جدید در حین تولید از لحاظ کیفی کمتر مردود شده، نیاز به پوشش های محافظتی گران قیمت را حذف ندارند و ظاهر قطعه در طول سرویس آن خوب خواهد ماند. از این افزودنی می توان در کاربردهایی مانند کالاهای مصرفی، الکترونیک، و قطعات خودرو استفاده نمود.
از موارد دیگر مورد توجه در غرفه می توان به آمیزه های حاوی الیاف خیلی بلند اشاره کرد؛ که پلت های ترموپلاستیک با کپسوله های الیاف بلند بوده و به تقویت پلاستیک ها کمک می کند، بنابراین باعث ایجاد مقاومت ضربه عالی بدون از دست رفتن استحکام و سختی حتی در دماهای بالا می شود. این آمیزه ها در گستره بزرگی از سیستم های رزینی در دسترس بوده و در ادامه می توان آنها را با افزودنی هایی جهت تامین مقاومت پیرشدگی حرارتی، انتشار کم بو/VOC و حفاظت UV ، شخصی سازی نمود. این آمیزه ها برای صنعت خودرو، HVAC، و تولید اقلام ورزشی ایده آل می باشد.
همچنین در غرفه RTP، سری آمیزه های NylabondTM – TPEهایی باچسبندگی بالا به بستر نایلونی با تامین خواص چنگ زنی و لمسی  به نمایش گذاشته خواهد شد. علاوه بر این این ها، NylabondTM 6091 و NylabondTM 7091 دارای مقاومت روغن و شیمیایی عالی، مقاومت در برابر آب و هوا و عملکرد دمایی بالا بوده، که آنها را به انتخاب مناسبی برای قطعات خودرو، حمل و نقل و صنعت تبدیل می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا