اخبار

اختصاصی بسپار/ هیوندایی یک پوشش دریایی تک لایه تولید می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر صنایع سنگین هیوندایی (Hyundai Heavy Industries (HHI Group)) و دفتر جزایر مارشال (Marshall Islands Registry (MIR)) در پروژه ی تولید پوشش سازگار با محیط زیست و بدون حلال برای اعمال بر روی تانک های آب تعادلی که تنها به یک لایه از پوشش نیاز دارند، همکاری می کنند.

این سیستم برای کشتی ها تهیه شده است تا هم از آن ها در برابر خوردگی محافظت کند و هم برای صاحبان کشتی مقرون به صرفه باشد. این پوشش در مقایسه با سیستم هایی که به صورت دولایه ارائه می شوند بسیار مقرون به صرفه است و در عین حال از قوانین زیست محیطی نیز پیروی می کند. Darren Leskoski، معاون بخش توسعه ی تجارت منطقه ای ABS (American Bureau of Shipping) بیان می کند، حفاظت از محیط زیست دریایی از جمله ماموریت های اصلی ABS است و ما از همکاری با HHI و MIR به دلیل سیستم پوششی تک لایه و سازگار با محیط زیستی که ارائه کرده اند بسیار سپاسگزاریم.

Hwansik Lee، از معاونین شرکت HHI بیان می کند، پیروی از قوانین زیست محیطی جهانی در ساخت و سازهای دریایی نه تنها در حوزه‌ی توسعه‌ی پوشرنگ های دریایی تاثیرگذار است بلکه رضایت مشتریان را در سراسر جهان به دنبال دارد. Tom Blenk، معاون کمیسیون امور دریایی MIR نیز در این مورد بیان می گوید، این محصول استانداردهای لازم را دارد و همچنین مقدار حلال های آلی هم در این محصول کاهش داده شده است که خبر خوبی برای کمیته‌ی کشتیرانی ما است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا