اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ پس از نزدیک به 100 سال GWK تغییر نام داد/ حالا این نام را به یاد بسپارید: technotrans solutions GmbH

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر “با هم برای قدرت بیشتر” این شعار جدید GWK و Reisner پس از ادغام است. این دو شرکت پس از ادغام، در نمایشگاه Fakuma 2021 با نام technotrans solutions GmbH شرکت کرده و هدف از این ادغام را تحکیم دانش و مهارت نامیدند. شرکت GWK در اول اکتبر 2021 نام خود را به technotrans solutions GmbH تغییر داده و Reisner در ابتدای 2022 به او پیوسته است.

پس از نزدیک به 100 سال تجربه تلفیقی در زمینه ارائه راه حل های مدیریت گرما، این دو شرکت یک واحد سازمانی کارا با تمرکز بر صنعت پلاستیک، لاستیک و فلزات را تشکیل دادند. مقر این دو سازمان – Meinerzhagen و Holzwickede – پابرجا باقی مانده و مکان لازم برای رشد پویای سازمان جدید فراهم خواهد کرد.
با این گام، GWK و Reisner تخصص فنی گسترده و تجربیات صد ساله خود را تحکیم می کنند. شایستگی اصلی کمپانی جدید توسعه، تامین و تدارک سیستم های کنترل دما و سرمایش بسیار کارآمد در بازه دمایی منهای 80 درجه تا مثبت 400 درجه سانتی گراد است.
از دیگر اهداف این سازمان تمرکز بر فناوری های زیست پایدار و راه حل های سرویس از راه دور است. یکی از ویژگی های جذاب غرفه این شرکت جدید در Fakuma 2021 استفاده از تجهیزات هواساز دوستدارمحیط زیست با پتانسیل کم در گرمایش زمین – با اجزا و متدهای کنترلی کارآمد – بوده است. به گفته مدیر توسعه تجارت GWK، به دلیل پتانسیل بالای کاهش CO2 با استفاده از این دستگاه ها، دولت ها برای سرمایه گذاری و تامین مالی این فناوری های زیست پایدار راغب هستند.
در زمینه توزیع آب، Technotrans از واحد ITD evo رونمایی می کند که ورژن پیشرفته سری ITD شرکت GWK می باشد. این واحد جدید دارای گزینه های بیشتری در زمینه روش اندازه گیری جریان و نوع کنترلی، جریان سنج گردابی با نیاز کم به تعمیر، حسگرهای جریان بدون تماس و سیستم کنترل جریان بر اساس دما، غیر کنترلی و استاتیک است.
همچنین بازدید کنندگان این غرفه در Fakuma 2021 شاهد محصولات دیگر در بخش سیستم سرمایش و نوآوری هایی در زمینه ضدعفونی هوا – در زمان کووید 19 – بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا