اخبار

اختصاصی بسپار/ پیش بینی بازار افزودنی های ضد میکروب تا سال 2027

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر بر اساس پیش بینی ها بازار جهانی افزودنی های ضد میکروب از 5.1 میلیارد دلار در سال 2019 به 7.5 میلیارد دلار در سال 2027 افزایش پیدا خواهد کرد.

افزایش کاربرد این افزودنی ها در صنایع مختلف عامل افزایش مصرف جهانی این افزودنی ها می باشد. توسعه افزودنی های ضد میکروب جدید در بازار جهانی تاثیر دارد. برای مثال افزودنی های ضد میکروب بر پایه مواد گیاهی با استفاده از جدید ترین فناوری ها در حال توسعه می باشند. بازار جهانی افزودنی های ضد میکروب بر اساس نوع محصول به دو دسته افزودنی های ضد میکروب آلی و افزودنی های ضد میکروب معدنی تقسیم می گردد. افزودنی های ضد میکروب معدنی شامل نقره ، مس و روی می باشند. افزودنی های ضد میکروب آلی شامل 4 و 5 دی کلرو 2-N – اکتیل -4- ایزوتیازولین-3-1 ، triclosan ، oxybisphenox arsin و سایر ترکیبات می گردد.

در سال 2019 افزودنی های ضد میکروب معدنی بیشترین سهم را در بازار به خود اختصاص دادند. بازار جهانی افزودنی های ضد میکروب بر اساس کاربرد به بخش های رنگ ها و پوشش ها ، پلاستیک ، خمیر و کاغذ و سایر بخش ها دسته بندی می گردد. در سال 2019 بخش رنگ ها و پوشش ها بیشترین سهم را در بازار افزودنی های ضد میکروب داشته اند و پیش بینی می شود این بخش در دوره زمانی پیش بینی شده بیشترین رشد را داشته باشد. سایر کاربرد های این افزودنی ها عبارتند از صنایع ساختمانی ، اتومبیلی ، غذایی و بهداشتی. بازار جهانی افزودنی های ضد میکروب در امریکای شمالی ، اروپا ، آسیا – اقیانوسیه و LAMEA بررسی شده است. بر اساس پیش بینی ها بازار این افزودنی ها در منطقه آسیا – اقیانوسیه بیشترین رشد را خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا