اخبار

اختصاصی بسپار/ گروه صنعتی ALPLA سالانه 50 میلیون یورو روی بازیافت پلاستیک ها سرمایه گذاری می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر گروه صنعتی ALPLA به طور متوسط تا سال 2025، سالیانه 50میلیون یورو برای گسترش بیشتر فعالیت های بازیافتی و جهانی کردن این فعالیت ها سرمایه گذاری می کند.
این گروه قصد دارد فعالیت های خود را در این حوزه جهانی کند تا بتواند فرآورده های بازیافتی با کیفیت بالا تولید کند و هرچه بیشتر به چرخه ی کامل مواد نزدیک شود. Georg Lässer، رئیس بخش بازیافت ALPLA بیان می کند، ما در دوسال گذشته بسیار در این زمینه فعال بوده ایم. ما موفق شدیم پروژه ی بطری به بطری را در سراسر جهان شامل آسیا، اروپا و آمریکای مرکزی آغاز کنیم. با این وجود ما به این کار ادامه می دهیم تا مشتریان خود را در سراسر جهان افزایش دهیم.

Günther Lehner، رئیس هیات مشاور این شرکت نیز در این باره بیان می کند، هدف ما گسترش چرخه ی بطری به بطری است. ما می خواهیم این طرح را در مناطقی که در حال حاضر بازیافت قابل توجهی در آن ها انجام نمی گیرد انجام دهیم. طرح های ما در اتریش و لهستان انجام شده است. روزبه روز ما در حال توضیح این موضوع هستیم که بسته بندی هایی که قبلا از آن ها استفاده شده است ارزمند هستند و می توانند در اقتصاد بازیافت سهیم باشند. ما می خواهیم این حقیقت را در کشورهای بیشتری گسترش دهیم.

ظرفیت موجود برای بازیافت در اتریش، لهستان و آلمان در دوسال اخیر گسترش داده شده است. ALPLA قصد دارد یک سیستم اکسترودر PET بازیافتی در یکی از مراکز خود در ایتالیا نصب کند. ظرفیت سالانه ی شرکت های بازیافت ALPLA تقریبا 130 هزار تن PET و 60 هزار تن PE است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا