اخبار

اختصاصی بسپار/ Axalta شفاف پوشه پلی یورتان با براقیت بسیار بالا برای کاربردهای خودرویی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Axalta اعلام کرد که شفاف پوشه پلی اورتانی جدید با براقیت بسیار بالا جهت بازار امریکای شمالی معرفی کرده است. این شفاف پوشه جدید با نام تجاری Imron Industrial 2100 HG-C به بازار عرضه شده است.

این محصول جدید دارای جریان پذیری عالی بوده و تعمیر سطوح آسیب دیده را ساده می سازد. Imron Industrial 2100 HG-C یک شفاف پوشه دو جزئی پلی اورتانی با ترکیبات آلی فرار پایین و میزان پایین آلاینده های خطرتاک هوا (HAPs) می باشد که با استفاده از فناوری رزین انحصاری Axalta تولید شده است. این محصول خواصی شبیه اکریلیک اورتان ها و پلی استر اورتان ها ایجاد می کند و برای ایجاد سطوح با کیفیت بسیار بالا طراحی شده است. به گفته Dave Heflin نایب رئیس بخش پوشش های صنعتی مایع شرکت Axalta، استانداردهای مشتریان در مورد ظاهر پوشش در دهه اخیر افزایش پیدا کرده است و Axalta برای برآورده کردن این نیاز های جدید صنایع محصول جدید Imron HG-C را طراحی کرده است.

این شفاف پوشه طوری طراحی شده است که سطحی آینه ای با حفظ رنگ و حفظ براقیت استثنایی ایجاد کند.

این محصول برای هر سطحی که نیاز به یک شفاف پوشه کریستالی دارد مناسب می باشد. پلی اورتان های Imron Industrial شامل پرایمر های پایه آب و پایه حلال ، پوشش رویه ، direct-to-metal (DTM) و شفاف پوشه ها در سطوح مختلف براقیت از مات تا بسیار براق می باشد. محصولات Imron در محدوده گسترده ای از فام ها شامل فام های RAL موجود بوده و بوسیله قلم مو ، غلتک و اسپری قابل اعمال می باشند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا