اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/تولید آمیزه  های PVC ضد الکتریسیته ساکن

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت DELTA TECNIC واقع در بارسلونای اسپانیا، تولیدکننده  مواد اولیه مورد استفاده در صنعت کابل و پلاستیک، شروع به تولید آمیزه های پلی وینیل کلراید (PVC) نیمه صلب و منعطف کرده است که به منظور جلوگیری از تولید الکتریسیته ساکن به کار می رود. این محصول، شرکت ها را قادر می سازد تا خطرات زیست محیطی ناشی از بار الکترواستاتیک را کاهش دهند و در نتیجه کاهش انفجارات، بارهای الکترواستاتیک ناخواسته و آتش سوزی ها را در پی دارد.
در این آمیزه ها مقررات European ATEX رعایت شده است که ایمنی در مناطقی که به عنوان جو انفجاری طبقه بندی شده اند، را تضمین می کند. این مناطق، در صنایعی که با محصولات بسیار خطرناک مانند سوخت ها، هیدروکربن ها، غبار بسیار ریز یا مواد منفجره و همچنین در پتروشیمی ها، بیمارستان ها و بخش های الکترونیکی، به وجود می آیند.
آمیزه های شرکت DELTA TECNIC ، به دلیلی سبکی و سهولت استفاده، مزایایی علاوه بر سطح صیقلی را ارائه می دهند. این آمیزه ها به گونه ای طراحی شده اند که حتی در رانشگری محصولات نازک نیز پایدار بوده و قابلیت استفاده در گستره وسیعی از محصولات، از لوله، تیوب و بسته بندی گرفته تا ژئوممبران و عایق کابل، را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا