اخبار

اختصاصی بسپار/ Cortec سامانه اکریلیک پایه آب تک لایه برای حفاظت در برابر UV معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار /ایران پلیمر Cortec پوشش رویه EcoShield VpCI-380 را برای کاربرد های صنعتی معرفی کرد.

EcoShield VpCI-380 یک سامانه تک لایه پایه آب بر پایه اکریلیک اصلاح شده با فلوروپلیمر می باشد. این محصول جدید بسرعت خشک می شود و می تواند بطور مستقیم بر روی فلزات اعمال شود. این پوشش حفاظت خوردگی و مقاومت آب و هوایی خوب در محیط های خارجی با شرایط شدید ایجاد می کند. EcoShield VpCI-380 دارای مزایای زیادی جهت حفاظت در محیط های با شرایط سخت می باشد.

این پوشش دارای مقاومت UV عالی (حفظ رنگ و حفظ براقیت عالی) می باشد و خواص عملکردی بهینه ایجاد می کند. حتی پس از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید در آن ترک ایجاد نمی شود. سختی (H-2H Pencil Hardness) ، مقاومت در برابر رطوبت و خواص سریع خشک شوندگی این پوشش ، آن را به انتخابی ایده آل برای پوشش های صنعتی air-dry/force-dry تبدیل کرده است. EcoShield VpCI-380 حفاظت خوردگی خوبی ایجاد می کند. این پوشش در ضخامت فیلم خشک 100 تا 112 میکرون بیش از 1000 ساعت در آزمون سالت اسپری ( براساس ASTM-B117 ) و آزمون رطوبت (ASTM D1748) دوام داشته است. EcoShield VpCI-380 می تواند بطور مستقیم بر روی کربن استیل اعمال شود. در مورد زیرآیند های فولاد ضد زنگ ، گالوانیزه و آلومینیوم ابتدا باید یک لایه واش پرایمر (مثل VpCI-373 Green ) اعمال و سپس EcoShield VpCI-380 اعمال شود. این پوشش چسبندگی 5B ایجاد می کند و حتی دارای چسبندگی خوبی به بسیاری از پلاستیک های مهندسی است.

این محصول تیکسوتروپ بوده دارای براقیت بالا (شبیه الکید) ، خواص جریان پذیری و همتراز شوندگی خوب و مقاومت خوب در برابر شره می باشد. این پوشش دارای VOC پایینی (192 g/L) می باشد و می تواند بر اساس فام های مختلف تینت شود. EcoShield VpCI-380 در اصل برای صنایع ماشین های ریلی (railcar) و کانتینر ها طراحی شده است اما جهت سازه های فلزی ، مخازن و تجهیزات فلزی که در شرایط آب و هوایی شدید قرار دارند قابل استفاده است. این پوشش جایگزین خوبی برای پوشش های پایه حلال غنی از روی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا