اخبار

اختصاصی بسپار/ ACTEGA گواهی نامه ی طلایی ایمنی غذایی را برای پوشش های پایه آب خود دریافت کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر ACTEGA، تولید کننده ی پوشش، جوهر، چسب و ترکیبات مشابه است که محصولات آن در صنایع چاپ و بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت گواهی نامه ی طلایی سلامت مواد را برای مجموعه ی محصولات خود با نام FoodSafe دریافت کرد.

محصولات FoodSafe مجموعه ای از پوشش های پایه آب هستند که می توان آن ها را در تماس مستقیم با مواد غذایی قرار داد. احتمال مهاجرت مواد در این پوشش ها بسیار پایین است و همچنین هیچ ماده ای که بر اساس قانون برای کاربرد مواد غذایی منع شده باشد در آن ها وجود ندارد. روغن های معدنی، فلزات سنگین و فتالات ها از جمله موادی هستند که براساس مقررات قانونی EU No.1935/2004 و EU No. 10/2011 (PIM) نباید در مواد غذایی و یا چیزهایی که در تماس با مواد غذایی قرار می گیرند مانند بسته‌بندی ها، وجود داشته باشد.

این گواهی نامه به مصرف کنندگان این اطمینان را می دهد که همه‌ی کالاهای ACTEGA با برند FoodSafe بی خطر و سالم هستند. این موضوع نه تنها از نظر قانونی امکان استفاده از این مواد را برای بسته بندی مواد غذایی فراهم می کند، بلکه به صاحبان برندهای بسته بندی این امکان را می دهد که از موادی با درصد اطمینان و سلامتی بالا برای پوشش روی بسته بندی استفاده کنند.

دکتر Hans-Michael Lenz، مدیر کنترل کیفیت و ایمنی محصولات در ACTEGA، در این باره بیان می کند، تغییرات آب وهوایی، کمبودهای غذایی، پسماند پلاستیکی و گونه های در معرض انقراض، مواردی هستند از بسته بندی های غیر پایدار تاثیر منفی می‌پذیرند. طراحی های ویژه و ماندگار به تولید کنندگان راهی برای اطمینان از محصولات ایجاد می کند. اطمینان از اینکه محصول آن ها از موادی تشکیل شده است که قابل بازیافت، سازگار با محیط زیست و سالم هستند. یکی از این راه ها استفاده از موادی است که گواهی نامه‌ی سلامت دارند. محصولات FoodSafe ما پوشش های آب پایه ای هستند که می توان از آن ها در تماس مستقیم با مواد غذایی استفاده کرد. دریافت این گواهی‌نامه نشان دهنده ی کیفیت این محصول است و مصرف کنندگان می‌توانند از این محصول ایمن و با کیفیت استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا