اخبار

اختصاصی بسپار/ Colonial Chemical در عربستان واحد تولیدی تاسیس می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Colonial Chemical اعلام رکد که ساخت یک واحد تولید مواد شیمیایی ویژه در Dammam عربستان را آغاز کرده است. این کارخانه جدید با نام Colonial Chemical M.E. Arabia فعالیت خواهد کرد. این کارخانه با شراکت Sadeem Investments و Earth’s Reservoir for Oil and Gas (EROG) ساخته خواهد شد. Colonial Chemical, Inc. فناوری و دانش فنی را فراهم می کند در حالیکه Sadeen Investments و EROG مسوول کار های ساختمانی می باشند.

به گفته David Anderson رئیس Colonial Chemical, Inc. ، این شرکت یکی از بزرگترین تامین کنندگان محصولات مورد استفاده در صنایع نفت ، بهداشتی ، خانگی و شوینده های صنعتی در امریکا می باشد. تاسیس کارخانه جدید در Dammam ، به خدمات دهی بهتر و تامین نیاز های مشتریان در این منطقه کمک خواهد کرد و موقعیت آن را در بازار های خاورمیانه بهبود خواهد بخشید.

این کارخانه عمدتا مواد سطح فعال ویژه و سایر مواد شیمیایی مورد استفاده در میادین نفتی ، روان کننده های صنعتی ، تصفیه آب ، کاغذ ، پوشش ها و رنگ ها ، صنایع بهداشتی و شوینده های صنعتی را تولید خواهد کرد. این کارخانه جدید در زمینی به مساحت 90 هکتار تاسیس خواهد شد. این کارخانه شامل مخازن واکنش ، ستون های تقطیر ، مخازن اختلاط ، تجهیزات برای pilote scale و انبار می باشد. بعلاوه آزمایشگاههای پیشرفته جهت R&D و توسعه فرمولاسیون و دفاتر برای پشتیبانی مشتریان تاسیس خواهد شد. پیش بینی می شود عملیات ساختمانی تاسیس این واحد در سه ماهه چهارم سال 2021 تکمیل گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا