اخبار

اختصاصی بسپار/IGL Coatings پوشش سرامیکی حاوی گرافن معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران  پلیمر IGL Coatings یک محصول تقویت شده با گرافن معرفی کرده است. این محصول جدید با نام تجاری Ecocoat Quartz+ به بازار عرضه می شود. Ecocoat Quartz+ یک پوشش سرامیکی هیبریدی با سختی 9H می باشد که یک لایه با حفاظت بالا ایجاد می کند. همچنین می تواند بعنوان یک لایه نهایی عالی بر روی تمام انواع سطوح دارای رنگ اعمال شود. Ecocoat Quartz+ مشابه Ecocoat Kenzo با graphene nanoplatelet تقویت شده است.

گرافن باعث افزایش دوام تا 4 سال، بهبود آبگریزی، افزایش مقاومت در برابر آب، افزایش مقاومت شیمیایی، بهبود لغزش برای کارایی تمیزکنندگی و بهبود شفافیت و براقیت می شود. IGL Coatings در زمینه محصولات زیست سازگار به میزان زیادی سرمایه گذاری کرده است. محصول جدید Ecocoat Quartz+ نیز حاصل تحقیقات ، آزمایش ها و تست های واقعی می باشد و زمان زیادی برای توسعه آن صرف شده است. اضافه کردن گرافن ضمن حفظ براقیت، شفافیت و سختی 9H، باعث افزایش مقاومت شیمیایی، آبگریزی و چربی گریزی می شود. فرمولاسیون اصلی Ecocoat Quartz+ به مدت سه سال دارای دوام می باشد و تقویت کردن آن با گرافن دوام آن را به 4 سال افزایش می دهد. به گفته Keong Chun Chieh ، این شرکت مفهوم platelet را از بدن انسان الهام گرفته است. Graphene nanoplateletاز لایه های زیاد graphene sheet تشکیل شده است. این مورفولوژی و شکل بی همتا دارای مساحت سطح بسیار بالایی می باشد و باعث می شود تا برای رسیدن به خواص بهینه مقادیر کمتری از graphene nanoplatelet مورد نیاز باشد.

فرمولاسیون جدید دارای دوام بهبود یافته تا 4 سال می باشد و این به دلیل افزایش scrub resistance تا 15 درصد می باشد. محصول Ecocoat Quartz+ با بسیاری از استاندارد ها شامل TSCA (ایالات متحده امریکا) ، AICS (استرالیا) ، ECHA (اتحادیه اروپا) و KECL (کره جنوبی) مطابقت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا