اخبار

اختصاصی بسپار/ PPG شرکت VersaFlex را خرید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران PPG اعلام کرد که برای خرید شرکت VersaFlex به یک توافق قطعی دست یافته است. شرکت VersaFlex در زمینه تولید پوشش های اپوکسی، پلی یورتان و پلی اوره جهت کف، زیرساختار های حمل و نقل و سایر کاربرد های صنعتی دارای تخصص می باشد.

پیش بینی می شود این انتقال در سه ماهه اول سال 2021 تکمیل شود. شرایط مالی این انتقال هنوز اعلام نشده است. به گفته Ram Vadlamannati نایب رئیس بخش پوشش های دریایی و حفاظتی PPG در اروپا، خاورمیانه و افریقا، شرکت VersaFlex دارای تخصص و قابلیت های ویژه در تولید پوشش های پلی اوره و پوشش های کف می باشد.

محصولات این شرکت تکمیل کننده محصولات PPG می باشد. VersaFlex از تجمیع چهار شرکت امریکایی تولید کننده پوشش های حفاظتی تشکیل شده است که این چهار شرکت عبارتند از: VersaFlex ، Raven Lining Systems ، Milamar Coatings و Specialty Products, Inc. این شرکت ها از سال 2017 تا 2019 به تملک DalFort Capital رسیده اند. VersaFlex یک شرکت متعلق به DalFort Capital Partners می باشد و دارای حدود 130 کارمند می باشد. میزان فروش آن در سال 2020 حدود 70 میلیون دلار بوده است. این شرکت دارای سه واحد تولیدی در Kansas ,Oklahoma و Washington می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا