اخبار

اختصاصی بسپار/ PPG پوشش پودری جدیدی برای زیرآیندهای حساس به حرارت معرفی کرد

بسپار/ایران پلیمر PPG پوشش پودری جدیدی را جهت کاربرد بر روی زیرآیند های حساس به حرارت مثل چوب و کامپوزیت های چوب شامل medium density fiber board (MDF) ، plywood ، hardwood و محصولات مشابه معرفی کرده است. این محصول جدید با نام تجاری PPG Envirocron HeatSense به بازار عرضه می شود. محصول جدید بر اساس جدید ترین پیشرفت ها در فناوری low-temperature cure مهندسی شده است.

پوشش های PPG Envirocron HeatSense برای غلبه بر مشکلاتی که مانع استفاده پوشش های پودری در صنایع چوب می شوند فرموله شده اند. این پوشش بطور یکنواخت بر روی زیرآیند های حساس به حرارت اعمال می شود و مانع متورم شدن و چروکیدگی (shrinking) چوب می شود. این پوشش در دمای 250 درجه فارنهایت و در مدت حدود 5 دقیقه پخت می شود. این محصول یک پوشش هموار و با دوام ایجاد می کند که در برابر رطوبت مقاوم است. پس از اعمال و سخت شدن PPG Envirocron HeatSense سازندگان چوب می توانند محصولات دیگر شامل پوشش های رنگی ، پوشش ها با ساختار های ویژه ، پوشش های با جلوه ویژه و پوشش های ضد میکروب مثل PPG SILVERSAN را بر روی آن اعمال کنند.

PPG Envirocron HeatSense در یک فرآیند یک یا دو لایه اعمال می شود و بسرعت در کوره معمولی یا کوره IR پخت می شود. بعلاوه این پوشش فاقد ترکیبات آلی فرار (VOC) و مواد خطرناک می باشد. به گفته Shelley Verdun مدیر تجاری پوشش های پودری PPG ، پوشش های پودری مدتهاست که بر روی زیرآیند های فلزی استفاده می شوند و علاوه بر دوام بالا باعث کاهش تولید دی اکسید کربن می شوند. معرفی پوشش PPG Envirocron HeatSense اجازه می دهد تا بتوان این مزایا را به بازار پوشش های چوب مثل کابینت ، مبلمان اداری و محصولات ساختمانی منتقل کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا