اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Sica، سازنده ماشین آلات لوله های پلیمری بر روی فناوری های سبز و کاهش مصرف انرژی متمرکز می شود

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر فناوری سبز در صنعت تولید لوله های پلاستیکی می تواند عملکرد بالا، انعطاف در فرایند پذیری، سادگی در استفاده و کاهش مصرف انرژی را تضمین کند. نیاز به فناوری سبز بسیار شدیدتر شده است و تاثیر زیادی بر روی طراحی انواع مختلف خطوط اکسترودر و ماشین آلات دیگر دارد.
Sica یکی از تولید کنندگان لوله های پلاستیکی در ایتالیا است. این شرکت در حال حرکت به سمت فناوری های سبز است. این حرکت در کاهش مصرف انرژی ماشین آلات و قیمت مواد و فرایندها تاثیر زیادی دارد. همه ی ماشین آلات در خطوط تولید Sica از حمل و نقل تا بسته بندی، ویژگی های فناوری سبز را دارند. برای مثال، دستگاه تولید لوله (belling machines) استفاده از آون ها با طول موج کوتاه که تنها در طول مرحله ی گرمادهی روشن است به کاهش مصرف انرژی کمک می کند.
یکی دیگر از جنبه های فناوری سبز استفاده از فناوری های الکتریکی به جای راهکارهای هیدرولیک و پنوماتیک است. استفاده از فناوری الکتریکی مزایای زیادی دارد. عملکرد دینامیک مناسب، میزان نویز پایین، دقت بالا، قابلیت کنترل در تمام مدت انجام فرایند و نداشتن آلودگی از جمله مزایای مهم استفاده از فناوری های الکتریکی به شمار می رود.
تصمیم Sica برای سرمایه گذاری بر روی این فناوری نه تنها موجب حفاظت بهتر از محیط زیست می شود بلکه حتی قیمت تمام شده ی تولید لوله را نیز کاهش می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا