اخبار

ارائه ی محدوده ی گسترده ای از محصولات PLA در ChinaPlas 2018/ این نمایشگاه روز سه شنبه در شانگهای آغاز به کار می کند/ با اخبار و گزارش های بسپار همراه باشید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Total Corbion با حضور خود در CHINAPLAS2018 محدوده ی گسترده ای از PLA را معرفی می کند. علاوه بر این، شرکت Total corbion کاربردهای هر یک از گونه های تولیدی خود را معرفی خواهد نمود. نسل جدید PLA تولیدی این شرکت Luminy® PLA نام دارد.

گونه های Luminy® PLA شامل محدوده ی گسترده ای از تولیدات شده چراکه در آن ها  از گونه های با تحمل دمایی زیاد تا گونه های استاندارد وجود دارد. این گونه ها می توانند در بسته بندی ها و تجهیزات الکتورنیکی مورد استفاده قرار گیرند.

پلی لاکتیک اسید یا PLA یک بسپار زیست پایه و زیست تخریب پذیر بوده که از منابع تجدیدپذیر تولید می شود. این ماده نسبت به پلاستیک های سنتی اثرات کربن را روی زمین کاهش می دهد.

برای درک بهتر تحمل دمایی گونه های مختلف تولیدی PLA شرکت Total Corbion در فنجان های ساخته شده از این ماده به مشتریان چای داغ در نمایشگاه ارائه می دهد.

شرکت Total Corbion واحدهای تولیدی جدید خود را در نیمه ی دوم سال 2018 در تایلند احداث خواهد نمود. این واحد تولیدی محدوده ی گسترده ای از گونه های مختلف Luminy را خواهد ساخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا