اخبار

ارایه دستگاه‌های جدید قالب‌گيری تزريقی توسط شركت WITTMANN BATTENFELD

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شركت WITTMANN BATTENFELD اقدام به فروش دستگاه‌هاي قالب‌گيری تزريقی به گروه Oldrati نموده است. اين دستگاه‌ها شامل يك سامانه AIRMOULD و روبات‌های WITTMANN مي‌باشد. هشت مورد از دستگاه‌های قالب‌گيری تزريقی تحويل داده شده مجهز به فناوری LSR است.

بمنظور ساخت محصولات توليدی در گروه Oldrati، بيش از 400 دستگاه قالب‌گيري تزريقی در اين شركت مشغول بكار بوده و نيروي نگهدارنده آن بين kN 40000-500 متغير است. از نكات حائز اهميت اين گروه حين خريد دستگاه‌های جديد می توان به در نظر گرفتن بازدهی انرژی، قيمت و خدمات پس از فروش قابل اطمينان اشاره كرد.

اولين فروش شركت WITTMANN BATTENFELD به گروه Oldrati پس از نمايشگاه Fakuma 2014 صورت پذيرفت. پس از فروش دستگاه سری SmartPower 120/525، دستگاه‌های ديگری از سری EcoPower نيز بفروش رسيد. علاوه بر اين گروه Oldrati اقدام به نصب و راه‌اندازي سامانه AIRMOULD نموده است كه در آن قالب‌گيری تزريقی با اعمال فشار گاز داخلی همراه است. دستگاه‌های سري SmartPower از مزيت‌هايی نظير بازدهی بالای انرژی، دقت بالا، كاربری آسان و طراحی مناسب با حجم حداقل و سرعت بالای دستگاه برخوردار است.

گروه Oldrati، واقع در ايتاليا، به توليد محصولات ساخته شده از لاستيك، رزين‌های سيليكوني و پلاستيك‌های گرمانرم مشغول است. علاوه بر اين، توليد محصولات چندسازه‌ای نظير محصولات حاوي فلز و لاستيك نيز توليد مي‌گردد. در حال حاضر، بيش از 1300  نفر در گروه Oldrati مشغول بكار بوده و فروش سال 2015 اين گروه برابر 119 ميليون يورو برآورد شده است. محصولات اين شركت در بخش‌های مختلفی از صنعت همچون صنعت خودروسازی، وسايل خانگی، نفت و گاز و سامانه‌های گرمايش مورد استفاده قرار می گيرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا