اخبار

ارایه ی ضد اکسنده های ضد خراش و پایدارکننده های جدید در ChinaPlas 2018

بسپار/ ایران پلیمر در نمایشگاه CHINAPLAS2018 شرکت Addivant با در نظر گرفتن بازار به سرعت در حال رشد چین، سامانه های افزودنی خود با عملکرد بالا را معرفی کرد.
 در حال حاضر چین بزرگترین بازار خصوصا در صنعت خودروسازی محسوب شده که به تولید محصولات استاندارد و امنی در این زمینه نیاز دارد. شرکت Addivant با توجه به این مسائل گونه های مختلفی را تولید نموده است. از جمله گونه های پر اهمیت و پر کاربرد این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

LOWINOX®, NAUGARD® , WESTON®, ANOX®, ULTRANOX®, OCTAMINE®, LOWILITE®, POLYBOND®, ROYALTUF®

از جمله مهم ترین تولیدات شرکت Addivant افزودنی های ضد اکسنده ی ضد خراش (Antiscorch antioxidant) می باشد. یکی از جدیدترین و نوآورترین این محصولات در این صنعت ضد اکسنده ی ضد خراش مخصوص صنعت فوم پلی اورتان می باشد. این افزودنی ها دارای رهایش مواد مضر بسیار اندکی بوده و برای کاربردهای درون خودرویی مناسب است.

یکی دیگر از محصولات مهم شرکت Addivant پایدار کننده هایی می باشد که فاقد نونیل فنول (Nonylphenol) است. این پایدار کننده که WESTON® 705 نام دارد در بسته بندی های غذایی پلی اتیلنی مورد استفاده قرار گرفته و کیفیت آن به نوعی بوده است که ممکن است این محصول به مرجع استانداردی در این زمینه تبدیل شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا