اخباراخبار ویژه

از لغو نمایشگاه نفت به دلیل کرونا تا برگزاری جلسات B2B  با منوی پذیرایی (!) در نمایشگاه های از ما بهتران

بسپار/ ایران پلیمر در حالیکه موج سوم ابتلا به بیماری کرونا امان کشور را بریده و آمار رسمی از بیش از 450 از دست رفته در هر روز حکایت می کند و در شهر تهران از امشب منع تردد رفت و آمد برقرار خواهد شد، برخی آگهی ها جدا جای سوال دارد.

سایه ویروس کووید19 بر سر نمایشگاه های تخصصی از ابتدای سال با لغو برگزاری در سه ماه اول و سپس با برگزاری معدود نمایشگاه ها و با صدور دستورالعمل های سختگیرانه بهداشتی و صرفا ورود بازدیدکنندگان تخصصی از پیش دعوت شده، امکانپذیر شد.

حالا و در کمتر از یک ماه به برگزاری نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری (که در هر دوره عناوینی را به نام نمایشگاه خود افزوده است)، در کانال رسمی تلگرامی خود اعلام کرده که مشارکت کنندگان می توانند (قطعا با پرداخت های لازم) در فضای مذاکره B2B با منوی پذیرایی رزرو انجام بدهند.

امیدواریم  جان انسان ها، با پول و قدرت بیش از آنچه که می بینیم، به بازی گرفته نشود و دوستان طبق دستورالعمل های بهداشتی و ضوابط اعلام شده از سوی شرکت سهامی نمایشگاه ها عمل کنند. هر چند خود این آگهی در شرایط فعلی چندان حس خوبی را منتقل نمی کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا