اخبار

اصفهان پلاست/ یاریجانیان: زمان آن فرا رسیده است که نمایشگاه ها را واقعی ببینیم

بسپار می نویسد، طی این دو روز بسپار تعدادی از مصاحبه های نمایشگاه اصفهان پلاست را منتشر کرد. البته این تنها بخشی از مصاحبه های بسپار است و گزارش تکمیلی اصفهان پلاست 94 را در بسپار آذرماه خواهید خواند. در آخرین گزارش این نمایشگاه صحبت های هرویک یاری جانیان مدیرعامل هایتای سینگر تقدیم خوانندگان وبگاه بسپار می شود. 


بسپار- هایتای سینگر امسال چه محصول جدیدی را در نمایشگاه ارائه داده است؟ 
امسال با دستگاهی که قسمت تزریق و پران آن از طراحی های خود ما است وارد نمایشگاه شدیم. این دستگاه برای تولید سبدهای میوه ای (fruit box) با ابعاد خاص است. 

بسپار- نمایشگاه را چگونه دیدید؟ 
زمان آن فرا رسیده است که نمایشگاه را واقعی ببینیم. نمایشگاه تخصصی صرفا برای فروش نیست، بلکه مکانی برای نمایش آخرین دستاوردهای هر شرکت است تا بازدیدکنندگان متخصص این دستاوردها را مشاهده، بررسی و مطالعه کنند و سپس وارد مرحله خرید شوند. 

بسپار- با این رویکرد از نمایشگاه راضی بودید؟ 
بله نمایشگاه متعادل و خوبی بود. ظرفیت و پتانسیل نمایشگاه شهرستان در همین حد است. نباید انتظار اتفاقات عجیب و غریب و حضور هیات های خارجی در آن را داشته باشیم. باید بین نمایشگاه عالی، خوب و متوسط تمایز قایل شویم. چون امکانات طبقه بندی صحیح نمایشگاه ها را نداریم متاسفانه آمار و نتیجه دقیقی نداریم. در واقع هر شهری اعم از مشهد یا اصفهان ظرفیت مشخصی دارد. این ظرفیت برای همان اجتماع تعریف شده است. مثلا تعداد کارخانجات استان اصفهان n عدد و صنایع فعال در زمینه پلاستیک n عدد است، باید با توجه به این میزان بررسی کرد چقدر نیاز به سرمایه جدید هست و در این وضعیت انقباضی اقتصاد و رکود چند درصد شرکت ها آماده برای سرمایه گذاری جدید هستند. نتیجه همه این مسائل در کنار هم چنین نمایشگاهی است. 

بسپار- در اصفهان پلاست بعدی شرکت خواهید کرد؟ 
از نمایشگاه رضایت نسبی دارم. اما اکنون نمی توانم در خصوص حضور یا عدم حضور در دوره های بعدی پاسخ بدهم. 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا