اخبار

افزایش تولید و عرضه پلی اتیلن با بازگشت پتروشیمی مارون به سرویس

بسپار / ایران پلیمر رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی گفت: واحد پلی اتیلن سنگین پتروشیمی مارون که به دلیل نیاز به تعمیرات اضطراری از مدار خارج شده بود، فعالیت خود را از امروز سر گرفت.

مرضیه طهماسبی اظهارکرد: محصول پلی اتیلن سنگین مورد نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی از سوی مجتمع های پتروشیمی در حال تولید و عرضه است و پتروشیمی مارون نیز که به دلیل تعمیرات اضطراری از مدار تولید خارج شده بود فعالیت خود را از صبح امروز آغاز کرد.

وی با تاکید بر این که مجتمع های پتروشیمی آمادگی دارند تا گریدهای مورد نیاز صنایع پایین دستی را برای تولید محصولات مختلف پلیمری و شیمیایی تامین کنند، افزود: حفظ منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان واقعی محصولات پتروشیمی به عنوان یک راهبرد همواره مورد توجه ویژه دفترصنایع پایین دستی قرار دارد و بدون تردید اعلام دقیق نیاز واقعی بازار از سوی تعاونی های تامین نیاز و انجمن های تخصصی مصرف کننده محصولات پتروشیمی می تواند بازار را با آرامش بیشتری همراه سازد.

گفتنی است؛ شرکت پتروشیمی مارون برای تولید سالانه 300 هزار تن پلی اتیلن سنگین طراحی شده است . این واحد توانایی تولید 21 گرید مختلف پلی اتیلن سنگین را دارد که محصولات پر ارزش آن برای ساخت جعبه های مختلف، صندوق های حمل مواد، بطری، مواد آرایشی و بهداشتی، ظروف روغن، فیلم های کشسان، الیاف با مقاومت بالا، عایق کابل، لوله های فشار بالا و انواع فیلم های بسته بندی کاربرد فراوان دارد .

منبع: نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا