اخبار

افزایش نیاز به منسوجات پلی پروپیلن در صنعت پزشکی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد, افزایش تمایلات جهانی به منسوجات بی بافت ریسندگی شده‌ی پلی پروپیلن مصرف این محصولات در کاربردهایی نظیر پزشکی را افزایش داده است. 

طبق گزارش منتشر شده توسط MarketsandMarkets بازار جهانی منسوجات بی بافت در سال 2017 در حدود 73/10 میلیارد دلار ارزش گذاری شده و انتظار می‌رود این ارزش تا سال 2022 به 16 میلیارد دلار برسد. شاخص رشد CAGR محاسبه شده نیز طی سال‌های 2017 تا 2022، 3/8 درصد گزارش شده است.

منسوجات بی بافت پلی پروپیلن برای مصرف در کاربردی پزشکی، کشاورزی و بهداشتی نسبت به سایر منسوجات ترجیح داده می‌شوند. منسوجات بی بافت خواص مطلوبی نظیر جذب مناسب، کشسانی خوب، سدگری در برابر انواع باکتری، قابلیت شستشو، استحکام، نرمی و قابل سترون شدن را دارا هستند.

انتظار می‌رود بازار این مواد در منطقه‌ی آسیا اقیانوسیه در طی مدت زمان عنوان شده بیشترین CAGR ممکن را دارا باشد. چین، هند، ژاپن و کره‌ی جنوبی کشورهای کلیدی این منطقه در مصرف منسوجات بی بافت پلی پروپیلن محسوب می‌شوند. دسترسی به نیروی کار ارزان و مواد خام باعث شده است که کارخانه‌های صاحب نامی در این صنعت در این منطقه وجود داشته باشند. به همین دلیل منسوجات بی بافت پلی پروپیلن در این منطقه رشد بازار بسیار پر سرعتی را شاهد خواهند بود.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا