اخبار

افزودنی های جدید مخصوص پلاستیک های بازیافتی

بسپار/ایران پلیمر استفاده از پلاستیک های بازیافتی و تحت فرآیند مجدد قرار دادن آن ها با چالش های بی شماری روبروست. عمدتا به دلیل وجود ناخالصی و آلودگی های احتمالی ساختار ایجاد شده از این پلاستیک ها همگن نیست. بنابراین، استفاده از همگن کننده ها در چنین کاربردهایی اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. در همین راستا شرکت Strukul خط تولید جدیدی به تولیدات خود اضافه نموده که در آن افزودنی های مناسب برای تولید مجدد محصول از پلاستیک های بازیافتی تولید می گردد.

استفاده از این افزودنی ها با نام STRUKTOL® برای محدوده ی گسترده ای از سامانه های رزینی متفاوت مناسب می باشد. از جمله این سامانه ها می توان پلی الفین ها یا پلاستیک های مهندسی را نام برد.

در بسیاری از مواقع می توان افزودنی های تولیدی این شرکت را به صورت تلفیقی مصرف نمود. به عنوان مثال برای پلاستیک های مهندسی شرکت Strukul محصولات چندگانه ای را پیشنهاد می کند. پیشنهاد این شرکت تلفیقی از روان کننده ها (Lubricant) و سازگارکننده های (Compatibilizers) تولیدی خود می باشد. استفاده از این فرمول بندی تلفیقی امکان استفاده از پرکننده ها، مواد معدنی و شیشه، را مرتفع نموده، خواص اختلاط و جریان پذیری را بهبود داده و رهایش از قالب را سهولت می بخشد.

استفاده از این محصولات فرآیندپذیری بهتری را باعث شده، کیفیت سطح را ارتقا می بخشد و در برخی از مواقع خواص فیزیکی بهتری را ایجاد می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا