اخبار

امکان حضور رایگان خوشه‎‌های صنعتی در نمایشگاه‌های خارجی

بسپار/ایران پلیمر می نویسد، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی اعلام کرد: اگر خوشه های صنعتی در قالب کنسرسیوم در نمایشگاه های خارجی شرکت کنند، همه هزینه های آن توسط این سازمان پرداخت می شود.

 علی یزدانی گفت: مدیران استان باید با ریسک پذیری اقدامات لازم را برای احیای قابلیت های بخش صنعت و معدن استان فراهم کنند.

وی اعلام کرد: اگر خوشه های صنعتی استان در قالب کنسرسیوم برای شرکت در نمایشگاه های خارجی اقدام کنند همه هزینه های مربوط به آن توسط این سازمان پرداخت می شود.

یزدانی ایجاد زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی را از وظایف این سازمان برشمرد و گفت: همه اختیارات سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به استان ها تفویض شده است و یکشنبه آینده با همه دستگاه ها و سازمان های مربوط برای کمک به رفع مشکلات صنعتگران استان مکاتبه خواهد شد.

گفتنی است در بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از این استان یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی طبس مورد بهره برداری قرار گرفت.

این واحد صنعتی با سرمایه گذاری حدود ۳ میلیارد تومان و تولید سالیانه ۲۵ هزار تن پودر بنتونیت و اشتغال زایی ۲۵ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم افتتاح شد.

گفتنی است پودر بنتونیت در صنایع فولادسازی، ریخته گری، تولید مکمل و کودهای آلی گیاهی و داروسازی استفاده می شود و جلوگیری از خام فروشی و ایجاد اشتغال پایدار از اهداف این پروژه است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ضمن بازدید از خط تولید واحد صنعتی تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن در نشستی با صنعتگران و فعالان بخش صنعت و معدن شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات واحدها پرداخت.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا