اخبار

انتخاب شرکت آریا پلیمر پیشگام به عنوان برترین های فناوری نانو

بسپار می نویسد، آریا پلیمر پیشگام به عنوان برگزیده بخش برترین محصول سال 1393 در جشنواره نانو انتخاب گردید و همزمان با گشایش هشتمين جشنواره فناوری نانو، مراسم تقدیر از برگزیدگان با حضور دکتر صالحی، ریيس سازمان انرژی اتمی، حجت الاسلام ابوترابی، نایب ریيس مجلس شورای اسلامی، دکتر ستاری، معاون علمی ریيس جمهور و آشنا مشاور ریيس جمهور برگزار شد.

جشنواره فناوری نانو به منظور معرفی شرکت‌های فعال و معرفی محصولات در زمینه فناوری نانو و با هدف تقدیر از برترین‌های این صنعت از روز دوشنبه سیزدهم مهرماه آغاز به کار کرد.در این نمایشگاه فناوران برتر فناوری نانو با حضور در غرفه های خود به معرفی محصولات‌شان می‌پردازند.

در بخش دیگری از این نمایشگاه که با عنوان طرح نوآورانه در حال برگذاری است این فرصت در اختیار محققان، فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان برتر قرار می‌گیرد تا بتوانند محصولات نوآورانه خود را در معرض دید علاقه‌مندان، بازدیدکنندگان و به ویژه سرمایه‌گذاران قرار دهند و از فرصت‌های سرمایه‌گذاری استفاده نمایند. امسال در سومین دوره از این طرح، از مجموع ۴۰۰ طرح ثبت شده ۱۱۰ طرح جهت داوری ارسال و نهایتا ۲۹ طرح پذیرفته و در غرفه طرح‌های نوآورانه واقع در طبقه‌ی دوم سالن خلیج‌فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور پیدا کردند. شرکت دانش بنیان آریا پلیمر پیشگام به عنوان نهادی فعال در زمینه‌ی توسعه و استفاده از فناوری نانو با ارائه طرح “ساخت پوشش‌های نانوکامپوزیتی به روش پیش‌آغشته جهت تعمیر خطوط لوله” به عنوان یکی از پنج طرح برتر در بخش طرح نوآورانه نیزحضوری پر‌رنگ دارد. در طرح ابداعی این شرکت، پوشش‌های کامپوزیتی با بکارگیری فناوری نوین پیش آغشته و همچنین فناوری نانو معرفی شدند. این شرکت علاوه بر قسمت طرح‌های نوآورانه غرفه‌ای را هم به منظور معرفی دیگر محصولات و دستاورد‌هایش اداره می‌کند.

بزرگترین مشکل محصولات UPVC مشکل شکنندگی این محصولات است. محصول ارائه شده توسط شرکت آریا پلیمر پیشگام حاوی ترکیب نانو ذرات مناسب و حامل‌های ویژه UPVC است که خواص فیزیکی، مکانیکی و حرارتی محصولات مانند استحکام ضربه در دمای نرم شوندگی و ظاهر را در محصولات UPVC شامل لوله، اتصالات و پروفیل در و پنجره را بهبود می‌بخشد.

شرکت آریا پلیمر پیشگام که به عنوان مجموعه ای دانش محور، با هدف ترویج و نهادینه سازی فناوری های نوین در صنایع پلیمری کشور شناخته می‌شود، علاوه بر همکاری مستمر و پویا با ستاد فناوری نانو نهاد ریاست جمهوری در توسعه فناوری نانو، در سایر زمینه ها از جمله مشاوره فنی و مهندسی و تدوین دانش فنی نیز مشغول به فعالیت است جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو تا ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۷ مهر برای مراجعه عموم مردم برپا خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا