اخبار

انجمن صنایع همگن پلاستیک به اعضایی که حق عضویت خود را نپرداخته اند اخطار داد

بسپار می نویسد، مرتضی نیک سرشت دبیر انجمن همگن پلاستیک استان تهران اعلام کرد اعضایی که از سال 86 حق عضویت نداده اند، برای تسویه حساب سه ماه فرصت دارند و در غیر این صورت سلب عضویت خواهند شد.

نیک سرشت گفت، پس از سال 86 که نامه سهمیه مواد از پتروشیمی از انجمن گرفته شد عده بی شماری از اعضا که شاید به همین دلیل به عضویت انجمن در آمده بودند؛ حق عضویت خود را پرداخت نکردند.

وی افزود طبق بند 12 اساسنامه عدم پرداخت یک ساله حق عضویت سلب عضویت را در پی خواهد داشت و خزانه دار انجمن موظف است طی یک نامه به عضو مورد نظر اخطاری را ارسال نماید و عضو مذکور موظف است طی سه ماه حق عضویت باقیمانده را تسویه نماید. بدین منظور هیات مدیره انجمن این وظیفه را به خزانه دار انجمن محول نموده اند تا ایشان این امر را پیگیری نماید.

یکی از موارد مهم در خصوص این تصمیم گیری مسایل مالیاتی می باشد که ممیزان مالیاتی درآمدی را از پرداخت این اعضا در نظر می گیرند که متاسفانه درآمدی را شامل انجمن ننموده است.

نیک سرشت در پایان گفت، اگر عضوی از انجمن سلب عضویت شود با توجه به اساسنامه بازگشت مجدد بسیار سختی خواهد داشت.چون باید تقاضای مجدد را در مجمع عمومی سالیانه ارایه کند.

وی افزود: البته شایان ذکر است تعداد زیادی از این اعضا حتی دیگر  در صنعت پلاستیک  فعال نیستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا