اخبار

انفجار در پتروشیمی مارون

بسپار می نویسد، سید اسفندیار صلاحت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: شب گذشته بر اثر نشت گاز در واحد پلی‌اتیلن سنگین انفجاری در این واحد رخ داد که بر اثر این حادثه یک نفر دچار گازگرفتگی و دو نفر دیگر دچار سوختگی جزئی شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یکی از کارگران این شرکت به نام «ابوذر قهرمانی» دچار گازگرفتگی شد که پس از بستری یکی دو ساعته در درمانگاه سایت 3 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ترخیص شد.

مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون خاطرنشان کرد: دو مصدوم دیگر این حادثه به نام‌های «محمدجواد فیاضی» و «مرتضی زارع» از ناحیه دست دچار سوختگی شده‌اند و بنا به اصرار خودمان برای ادامه درمان به اهواز اعزام شدند.

صلاحت‌پور یادآور شد: به گفته پزشک معالج این دو سانحه دیده، میزان سوختگی آنها حدود 10 درصد تشخیص داده شده و حال عمومی آنها نیز خوب گزارش شده است.

وی متذکر شد: این حادثه در همان واحدی اتفاق افتاده که تیرماه امسال نیز در حادثه‌ای مشابه منجر به کشته‌ شدن «شهرام محمدی» شده بود، اما محل سانحه آنگونه که برخی رسانه‌ها مطرح کرده‌اند همان مکان نبوده است.

مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون در پایان عنوان کرد: واحد پلی‌اتیلن سنگین این شرکت از مدتی قبل از وقوع حادثه برای تعمیرات جزئی از سرویس خارج شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا