اخبار

ایران در میلان پلاست پاویون خواهد داشت/شرایط ثبت نام

بسپار می نویسد، هجدهمين دوره نمایشگاه سه سالانه ميلان پلاست بعنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های بین المللی صنعت لاستیک و پلاستیک اروپا در سال 2018  در شهر میلان کشور ایتالیا برگزار می گردد. این رویداد سه سالانه با نوآوری ارزشمند و خلاقانه ای پنج نمايشگاه بين المللي PLAST, IPACK-IMA, MEAT-TECH, PRINT4ALL- INTRALOGISTICA ITALIA  كه نمايشگاههاي بزرگ مربوط به ماشين آلات، تكنولوژي، توليدكنندگان محصولات مصرفي كارخانجات صنعتي ميباشند را گرد هم آورده تا  همزمان در تاريخ 8 تا 11 خرداد 97 در يك نمايشگاه واحد در مركز نمايشگاهي FIERA MILANO برگزار گردد.  

 

نمايشگاه سال 2015 با حضور 1،584 شركت كننده از 57 كشور دنيا در فضايي به ابعاد 54،595  متر مربع در 6 سالن نمايشگاهي  در مركز نمايشگاهي Fiera Milano (Rho) برگزار شد كه 50،087 بازديد كننده از اين نمايشگاه بازديد داشته اند .

 

شايان ذكر است صادرات محصولات پتروشیمی ایران که به دلیل شرایط تحریم بیشتر به کشورهای آسیایی انجام می شد، در حال گسترش به دیگر مناطق جهان است و اکنون اروپا هم به مقاصد صادراتی کشورمان برگشته است. مشتریان قدیمی محصولات پتروشیمی ایران با توجه به رفع تحریم‌ها درخواست‌های جدید را برای خرید بیشتر مطرح کرده‌اند و همزمان با افزایش ظرفیت تولید می توانیم رشد صادرات را به اروپا رقم بزنیم.

 

شرکت بیوتی اسکای به عنوان نماینده رسمی و انحصاری این نمایشگاه در ایران و مجري پاويون ايران در نمايشگاه بدين وسيله از كليه شركتهاي علاقه مند به حضور در اين نمايشگاه كه زمينه فعاليتشان مرتبط با اين نمايشگاه است دعوت مينمايد تا با حضور خود با كمك به هر چه  پر بارتر  شدن پاويون ايران از فرصت طلايي حضور در اين نمايشگاه  و ارتباط با بازرارهاي اروپا نيز بهره مند گردند .

 

خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن دبیرخانه نمایشگاه میلان پلاست در ایران 88190018 – 021 داخلی 113 تماس حاصل فرمایید یا با آدرس ایمیل زیر مکاتبه نمایید.

[email protected]

                                                 
[EasyDNNnewsLink|87]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا