اخبار

بازار جهانی منومر وینیل استات تا سال 2023 تا 4/5 درصد رشد خواهد داشت

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، طبق گزاش منتشر شده از Marketbiz.com بازار جهانی منومر وینیل استات از سال 2017 تا 2023 از لحاظ حجم مصرف بین 4 تا 4/5 درصد رشد خواهد داشت. منومر وینیل استات یک آمیزه‌ی آلی بوده که طی یک فرآیند استیله شدن فاز بخار در یک فاز گازی به دلیل واکنش‌های بین استیک اسید، اتیلن و اکسیژن تولید شده در حالی که کاتالیزگرهای پالادیوم آلومینا یا پالادیوم سیلیکا با فلزات آلکالی نیز در محل واکنش حضور دارند. 
منومرهای وینیل استات یک محصول واسطه‌ی بسیار حائز اهمیت شناخته شده چراکه در تولید محصولات مختلفی نظیر رزین‌ها برای تولید چسب، پوشش، فیلم، منسوج و سایر محصولات بسپاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
پلی وینیل استات یک محصول بسیار مهم منتج شده از وینیل استات بوده که امروزه کاربردهای بسیار زیادی را در صنایع پوشش، فلز، کاغذ، رنگ، چوب و …. یافته است. 
ا زمنومر وینیل استات در کاربردهای تولید پلی وینیل الکل، اتیلن وینیل استات، اتیلن وینیل الکل و …. نیز استفاده می‌شود. از بین کاربردهای عنوان شده پلی وینیل استات و پلی وینیل الکل بیشترین مصرف منومر وینیل استات را به خود اختصاص داده اند. از اتیلن وینیل الکل در کاربردهای مختلف بسته بندی و بطری‌های پلاستیکی استفاده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا