اخبار

بازار پلیمرهای مقاوم به حرارت تا سال 2021 به 16/67 میلیارد دلار می‌رسد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، طبق اطلاعات منتشر شده توسط MarketsandMarkets بازار بسپارهای مقاوم در برابر حرارت در سال 2016 حدود 12/03 میلیارد دلار بود. انتظار می‌رود تا سال 2021 با شاخص رشد CAGR معادل 6/7 درصد ارزش این بازار به 16/67 میلیارد دلار برسد. 

افزایش نیاز به بسپارهای مقاوم به حرارت توسط صنایع حمل و نقلی، الکتریکی و الکترونیکی در اقتصادهای رو به رشد ایجاد شده است. صنعت حمل و نقل نیز به یکی از مهم ترین صنایع در رشد بسپارهای مقاوم به حرارت تبدیل شده است به طوریکه در سال 2016 بیشترین مصرف این نوع بسپارها را به خود اختصاص داده بود. انتظار می‌رود بیشترین رشد بسپارهای مقاوم به حرارت نیز تا سال 2021 مربوط به صنعت حمل و نقل باشد. دلیل این رشد مصرف نیاز به بسپارهای مقاوم به حرارت در اجزای خودرویی به خصوص در کشورهای آسیا اقیانوسیه و آمریکای شمالی بوده است. 
در بین بسپارهای مقاوم به حرارت، پلی فنیلن سولفید سریعترین رشد مصرف را بین سال‌های 2016 تا 2021 خواهد داشت. پلی فنیلن سولفید مقاومت خوبی را در دماهای بالا داراست. علاوه بر تحمل دمایی، نسبت به بسپارهای دیگر، پلی فنیلن سولفید در برابر مواد شیمیایی نیز مقاوم است. این بسپار دارای خاصیت تاخیراندازی شعله، خواص الکتریکی خوب و پایداری ابعادی بسپار زیادی نیز می‌باشد. انتظار می‌رود همین خواص منحصر به فرد مصرف این بسپار را در سال‌های آینده افزایش دهد.
افزایش صنعت حمل و نقل در کشورهایی نظیر چین و هندوستان منجر به پیشتاز شدن منطقه‌ی آسیا اقیانوسیه در مصرف بسپارهای مقاوم به حرارت خصوصا پلی فنیلن سولفید شده است.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا