اخبار

بازدهی، اطمینان و صافی فیلم: ویژگی خط جدید تولید فیلم دمشی شرکت Reifenhauser

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، طی شش ماه گذشته، شرکت Reifenhauser موفق به فروش پنج خط تولید جدید به بازار آسیا شده است. این شرکت استاندارد بالای خط تولید خود را دلیل اقبال بازار بین‌المللی از محصولات خود عنوان کرده است. خط تولید فیلم دمشی شرکت Reifenhauser از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار بوده و محصولات را با کیفیت بالا تولید می‌نمایند.

در چند سال گذشته، Reifenhauser در بازار فیلم دمشی جزء شرکت‌های پیشگام محسوب شده و محققین این شرکت همواره با طرح ایده‌های جدید سعی در بهینه کردن فرایند تولید فیلم داشته‌اند.

در ثبت اختراع جدید این شرکت محصولی تحت عنوان Evolution Ultra Flat معرفی شده است که با استفاده از آن ناهمواری سطح فیلم که حین فرایند تولید ایجاد می‌گردد مرتفع می‌شود. همانطور که مشخص است ناهمواری سطح از عوامل متداول در فرایند تولید فیلم دمشی می‌باشد. با توجه به ساختار و ابعاد فیلم مورد نظر این ناهمواری‌ها در میزان کم یا زیاد بر سطح فیلم ظاهر می‌شوند. در این بین، شرکت Reifenhauser با طراحی دستگاه Evolution Ultra Flat با حداقل کردن کشش فیلم توسط غلتک‌های گرم و سرد کننده c فیلم را بهینه می‌نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا