اخبار

بازکشت فورموسا به تولید پلی وینیل کلراید و مونومر وینیل کلراید پس از سرما و یخبندان شدید

بسپار/ایران پلیمر شرکت فورموسا اعلام کرد که فعالیت مجتمع پتروشیمی این شرکت در منطقه «باتون روژ» دارای یک واحد تولید پلی وینیل کلراید با ظرفیت تولید سالانه 513 هزار تن و یک واحد مونومر وینیل کلراید با ظرفیت تولید سالانه 653 هزار تن را ازسرگرفته است.

شرکت فورموسا پلاستیک آمریکا فعالیت مجتمع پتروشیمی خود در منطقه «باتون روژ»، واقع در ایالت لوئیزیانا را از سرگرفت در حالی که شرکت پتروشیمی ساسول در آمریکا از 20 فوریه (شنبه، دوم اسفندماه) فعالیت واحدهای تعطیل شده در پی سرما و یخبندان شدید در منطقه چارلز لیک واقع در ایالت لوئیزیانا را از سرگرفته بود.

منابع آگاه از عملیات فورموسا اعلام کردند که فعالیت مجتمع پتروشیمی این شرکت در منطقه «باتون روژ» دارای یک واحد تولید پلی وینیل کلرید با ظرفیت تولید سالانه 513 هزار تن و یک واحد مونومر وینیل کلراید با ظرفیت تولید سالانه 653 هزار تن را ازسرگرفته است.

با این حال، مجتمع پتروشیمی شرکت پوینت کامفورت در ایالت تگزاس برای بررسی آسیب‌های ناشی از یخ زدگی در پی سرمای قطبی اخیر آمریکا همچنان تعطیل است.

مدیر عامل شرکت فلیت وود گروبلر گفت: “من می توانم گزارش دهم که پس از پایین آمدن بیشتر واحدها در هفته گذشته ، عملیات راه اندازی در آخر هفته آغاز شد.” وی گفت: “ما امیدواریم که طی هفت تا 10 یا 14 روز آینده بتوانیم دوباره آنلاین باشیم.”

پل ویکتور ، مدیر مالی شرکت ساسول اعلام کرد: نمی‌توانم درباره زمان ازسرگیری واحدهای تعطیل این شرکت گزارش دهم، امیدواریم در 10 یا 14 روز آینده بتوانیم فعالیت‌ها را از سرگیریم.

 

نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا