اخبار

با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم موافقت شد/ این معاونت با معاونت علمی و فن آوری رییس جمهوری هم افزاست یا معارض؟

بسپار / ایران پلیمر وزیر علوم از موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چارت سازمانی جدید خبر داد.

دکتر زلفی‌گل اظهار کرد: با پیشنهاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پیگیری‌های مکرر این وزارتخانه، سازمان امور اداری و استخدامی کشور در نامه‌ای ضمن موافقت با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری، نمودار چارت سازمانی جدید پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را برای اجرا ابلاغ کرد.

وی افزود: بر این اساس، «معاونت فناوری و نوآوری» به صورت رسمی و تشکیلاتی تشکیل می‌شود.

دکتر زلفی‌گل اظهار کرد: احیا و ایجاد معاونت فناوری در وزارت علوم، یکی از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار من به مجلس شورای اسلامی بود که خوشبختانه در این مدت سه ماهه از استقرار دولت جدید، با جدیت پیگیری و امروز محقق شد.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این معاونت در برنامه چهارم و پنجم توسعه کشور نیز در دستور کار بوده و بر آن تاکید شده است.

به نقل از وزارت علوم، دکتر زلفی‌گل همچنین گفت: خوشبختانه این معاونت «فناوری و نوآوری» با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تعامل، تکامل و هم افزایی ویژه ای خواهند داشت. معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف با هدایت شایسته مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری موجب افزایش و زایش شرکت‌های دانش بنیان خواهد شد. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم شرکت‌های دانش بنیان را در راستای تجاری سازی محصولات خویش حمایت خواهند کرد.

 

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا