اخبار

با سرمایه گذاری Farta در Negri Bossi قطعات شرکت IKEA ساخته می‌شود

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، پنج دستگاه قالب گیری تزریق اخیرا توسط شرکت  Negri Bossi به یک واحد تولیدی در جمهوری چک فرستاده شده است. این واحد تولیدی مربوط به شرکتی به نام Fatra بوده که در بین شرکت‌های بسیار بزرگ در زمینه‌ی تولید قطعات پلاستیکی محسوب می‌شود. این شرکت بیش از 75 درصد تولیدات خود را صادر کرده و در سال 2016 رکورد 142 میلیون یورویی را در فروش خود رقم زد.
این شرکت در جمهوری چک قطعات با کیفیت و طراحی شده مخصوص خواسته‌ی مشتری را تولید نموده و به بیش از 50 کشور دنیا صادر می‌نماید. از جمله موادی که در این شرکت تحت فرآیند تولید قرار می‌گیرند می‌توان PVC-P، PVC-U، LDPE، LLDPE، HDPE، EVA، PET و ABS اشاره کرد. این شرکت علاوه بر خدمات تولیدی خدمات دیگری نظیر آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، امکانات آزمون، آماده سازی نمونه، توصیه‌های موادی و مشاوره‌های فنی را به مشتریان ارائه می‌دهد. 
بدیهی است که شرکتی با چنین حجم تولید و خدماتی با شرکت‌های بزرگ دنیا در رابطه باشد. یکی از این شرکت‌ها یک تولید کننده‌ی لوازم خانگی در ابعاد بزرگ به نام IKEA بوده که در سراسر جهان فروشگاه‌های بزرگی را داراست. با قرار دادن 5 دستگاه قالب گیری تزریق توسط شرکت Negri Bossi در شرکت Farta قرار است قطعات نهایی برای فروش در شرکت IKEA ساخته شود. 
این سرمایه گذاری شامل ماشین آلات 1100 تنی شرکت Negri Bossi برای ساخت یک واحد تولیدی کامل می‌باشد. سایر دستگاه‌های 650 و 1100 تنی به تجهیزاتی همانند ربات‌ها و قطعات خودکار مجهز شده و دارای سامانه‌ی برچسب زنی، تسمه نقاله، سامانه‌های سنجش وزن و یک سلول محافظت شده نیز می‌باشد. 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا