اخبار

با معامله ظروف پلی‌پروپیلن (طب پلاستیک نوین) رقم خورد: ورود صنایع تکمیلی پتروشیمی به بورس کالا

بسپار/ ایران پلیمر بازار فرعی بورس کالای ایران روز گذشته شاهد اولین معامله ظروف پلی‌پروپیلن بود که این معامله به معنی هموارتر شدن عرضه محصولات مختلف صنایع تکمیلی پتروشیمی در بورس کالاست و از این پس احتمال رونق معاملات این گروه‌های کالایی وجود دارد.

دیروز  ۱۸ بهمن‌ماه بازار فرعی بورس کالا پذیرای ۴۴ هزار عدد ظرف پلی‌پروپیلن بود که برای خرید این عرضه، ۸۸ هزار واحد تقاضا به ثبت رسید تا در نهایت این معامله به ثبت رسید.

این معامله به معنی هموارتر شدن عرضه محصولات مختلف صنایع تکمیلی پتروشیمی در بورس کالاست و از این پس احتمال رونق معاملات این گروه‌های کالایی وجود دارد.

بررسی‌ها حکایت از آن دارد که چندین کالای دیگر صنایع تکمیلی پتروشیمی در مسیر پذیرش قرار داشته و به زودی معاملات این گروه کالایی در بازار فرعی رونق خواهد گرفت.

افزایش شفافیت، برندسازی و بازاریابی گسترده و فراگیر از مهمترین ویژگی‌های این شیوه معاملات است که با ایجاد یک بازار جدید ، فضای جدیدی را برای صنایع تکمیلی پتروشیمی در بورس کالا ایجاد خواهد کرد.

از این پس این امکان وجود دارد که مصرف‌کنندگان ظروف یکبار مصرف و ظروف بسته بندی پلی‌پروپیلنی، کالای مورد نیاز خود را از بورس کالای ایران تهیه کنند که از مزیت قیمت رقابتی و شفافیت کامل معاملات و اطمینان از عرضه مستمر برخوردار خواهند بود. عرضه‌کننده این کالا شرکت طب پلاستیک نوین بود.

 

پایگاه اطلاع رسانی کالاخبر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا