اخبار

بسته بندی‌ها، بازار مستربچ‌های رنگی را توسعه می دهند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، تقاضای رو به رشد پلاستیک‌ها همراه با کاهش قیمت مواد اولیه باعث شده اند تا بازار مستربچ‌های رنگی تا سال 2021 در آسیا اقیانوسیه به 5/1 میلیارد دلار و در کل دنیا به 9/8 میلیارد دلار برسد. این آمار توسط IndustryARC اعلام شده و شاخص CAGR آن رشد 8/11 درصدی را نشان خواهد داد.

از بین تمامی کاربردها، صنعت نساجی بالاترین رشد در مصرف این مواد را داراست. به طوریکه از سال 2016 تا 2021 شاخص CAGR رشدی 17/1 درصدی را در این صنعت نشان خواهد داد. صنعت غذا و نوشیدنی بزرگترین سهم در مصرف مستربچ‌های رنگی را در سال 2015 عهده دار بود. این سهم 41 درصد از مصرف کل این مواد را در بر می‌گرفت. پس از آن کالاهای الکترونیکی 21 درصد سهم بازار این مستربچ‌های رنگی را به خود اختصاص داده بودند.

اندازه‌ی بازار جهانی این محصولات در سال 2015 برابر 7/4 میلیارد دلار بوده که بیشتر این بازار مربوط به کشورهای آسیا اقیانوسیه به دلیل تغییر شرایط و رشد اقتصادی مربوط می‌شود. در بین این کشورها چین بزرگترین بازار مستربچ‌های رنگی را با 18 درصد مصرف از آن خود کرده است. پس از چین، ایالآت متحده بیشترین بازار مربوط به این مواد را داراست و انتظار می‌رود از سال 2015 تا 2021 رشد 9/5 درصدی در مصرف این مواد را دارا باشد.

تعداد تولیدکنندگان مستربچ‌های رنگی در سراسر دنیا بسیار زیاد است. این تولیدکنندگان پیوسته در حال تثبیت موقعیت خود در بازار سرمایه گذاری می‌باشند. در زیر تعدادی از بازی کنندگان اصلی صنعت مستربچ‌های رنگی در سراسر دنیا معرفی شده اند:

Ampacet Europe

Cabot Plastics International

Clariant Masterbatches

Hubron (International)

Kunststof Kemi

Plastika Kritis

PolyOne

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا