اخبار

گفت و گوی بسپار با بهار نصراللهی، کارشناس فروش پادناپلیمر: مستربچ های تاخیرانداز شعله را بومی سازی کردیم

بسپار / ایران پلیمر شرکت پادنا پلیمر یک شرکت دانش بنیان است که سال ۱۳۸۶ به ثبت رسیده است. بهار نصراللهی می گوید: ما در زمینه های مختلف فعالیت داریم و با بهره گیری از یک تیم مجرب و آزمایشگاه مجهز توانسته ایم آمیزه هایی را برای تولید قطعات خودرویی، لوازم خانگی، لوازم برقی و همچنین قطعات کشاورزی تولید کنیم.
محصولات ما بر پایه PP و پلی اتیلن است. پروژه‌های جدیدی هم در دست داریم که بر پایه ABS و پلی آمید هستند.
اصولا مواد اولیه ما از پتروشیمی ها و بورس کالا تامین می‌شود. در کنار مستربچ های رنگ (سفید و مشکی)، مستربچ های افزودنی هم داریم مثل مستربچ های با پرکننده کربنات کلسیم و مستربچ های زیست تخریب پذیر که برای فیلم ها و ظروف یکبار مصرف استفاده می شوند. اخیرا مستربچ تاخیر انداز شعله را هم به بازار عرضه کرده ایم. با استفاده از این مستربچ در محصولات مختلف، اگر حادثه آتش سوزی اتفاق بیفتد، شعله ور شدن قطعه به تاخیر خواهد افتاد و امکان امداد فراهم می شود. شرکت های کمی توانسته اند به فرمول این ماده دست پیدا کنند و در واقع توانسته ایم این محصول را بومی کنیم.

نصراللهی در بحث تامین مواد اولیه به خبرنگار ما می گوید: به همه شرکت ها سهمیه بورسی برای تمام مواد داده نمی‌شود. مثلا خود ما، برای یکسری محصولاتی که دانش بنیان شده‌اند، سهمیه داریم ولی روی یکسری دیگر از محصولات نه. مجبوریم آزاد بخریم و این باعث افزایش قیمت می شود و نارضایتی مشتری را به دنبال دارد.

با توجه به قیمت نزولی ارز و در حال کاهش بودن قیمت مواد در بورس، در صورتیکه اوضاع همینطور بماند، قطع به یقین روند اقتصادی بهتری را در سال 1400شاهد هستیم.

(ادامه دارد …)

متن کامل این گفت و گو را در شماره ۲۲۱ ماهنامه بسپار که در نیمه اسفند ماه  منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های ۰۲۱۷۷۵۲۳۵۵۳ و ۰۲۱۷۷۵۳۳۱۵۸ داخلی ۳ سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. نسخه الکترونیک این شماره از طریق طاقچه و فیدیبو قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا