اخبار

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین المللی نفت ایران پس از ۳ بار تعویق تاریخ روز گذشته آغاز به کار کرد

بسپار/ایران پلیمر  ببیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار “نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی” در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

 در حالی‌که سالهاست نمایشگاه‌های بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران در روزهای پایانی فروردین و یا اردیبهشت‌ماه برگزار می شود، در روند برگزاری این نمایشگاه، برای سال 99 تغییری ایجاد شد؛ این تغییر که وجود کرونا هیچ نقشی در آن نداشت، در میانه سال گذشته و زمانی که هنوز ویروس کرونا به وجود نیامده بود، اعمال شد و طبق تصمیم آن زمان وزارت نفت، قرار بود در شهریورماه سال 99 شاهد برگزاری نمایشگاه بیست و پنجم باشیم.

با شیوع کرونا، این تاریخ مجددا جابه جا و به آبان ماه موکول شد که باز هم به دلیل شیوع کرونا، این تاریخ نیز تغییر کرد و روز گذشته شاهد افتتاح نمایشگاه بیست و پنجم بودیم.

بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» صبح روز جمعه، سوم بهمن‌ماه با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی در تهران و دیگر مسئولان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هر روزه از ساعت 9 تا 17 دایر است و ششم بهمن‌ماه به کار خود پایان می‌دهد.

 

تسنیم 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا