اخبار

بیمه ایران خسارت پتروشیمی بندرامام را پرداخت کرد

بسپار می نویسد، بیمه ایران خسارت ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی آتش سوزی انبار مجتمع پتروشیمی بندرامام (ره) را پرداخت کرد.

 محمد رضایی مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ایران در جلسه ای که شرکت پتروشیمی بندر امام (ره)، برگزار شد، با تاکید بر اینکه این شرکت تلاش دارد چنانچه حادثه ای و خسارتی اتفاق بیافتد به نحو احسن و در حداقل زمان ممکن خسارات را جبران کند، گفت: برغم تحریم هایی که به کشور تحمیل شده صنعت بیمه با راهبری بیمه ایران توانسته است با تشکیل کنسرسیوم پوشش مناسب بیمه ای را برای صنایع عظیم و سرمایه های ملی کشور برقرار کند.

وی در این خصوص به پرداخت خسارت پتروشیمی بوعلی اشاره کرد و افزود: پتروشیمی بوعلی سینا که با زیانی معادل ۹۴ میلیون یورو بزرگترین خسارت خاورمیانه اعلام شد، کنسرسیوم بیمه های داخلی به راهبری بیمه ایران، کل زیان وارد شده را جبران کرد.

آتش سوزی در انبار محصول لاستیک مصنوعی (BDSR) مجتمع پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) عصر روز ۱۶ مرداد سال گذشته شروع و پس از پنج ساعت تلاش ماموران اطفای حریق مهار شد.

در پایان این جلسه مدیر مجتمع تخصصی ولیعصر (عج) بیمه ایران، چک خسارت ۱۴۸ میلیارد ریالی این پتروشیمی را که به امضای محسن پورکیانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران رسیده بود، تحویل داد. 

منبع: دیوان اقتصاد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا