اخبار

تاریخ برگزاری نمایشگاه بین‌المللی Fakuma اعلام شد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، مسوولین برگزار کننده نمایشگاه بین‌المللی Fakuma که در سال 2015 از حیث حضور بازدیدکنندگان یک رکودر جدید در صنعت پلاستیک ثبت کرد، قصد دارند این نمایشگاه را در سال 2017 در سطح وسیع‌تری برگزار نمایند.

25امین دوره این نمایشگاه که در تاریخ 17ام تا 21ام ماه اکتبر سال 2017 برگزار خواهد شد در زمینه “یکپارچگی عملکردها بر اساس فناوری صنعت پلاستیک” خواهد بود.

مواد چندسازه‌‌ای ترکیبی و جدید نقشی اساسی در صنعت پلاستیک ایفا کرده، بطوریکه فرایند صنعتی‌سازی آنها روز به روز در حال پیشرفت است. در این بین می‌تواند به قالب‌گیری پلاستیک‌ها بر روی سطوح فلزی و فرایند تمام دیجیتالی تولید بطری‌های PET و سایر محفظه‌ها اشاره نمود.

شرکت‌هایی که آمادگی خود را برای حضور در این نمایشگاه اعلام کرده‌اند طیف وسیعی را شامل شده و از شرکت‌های نوپا تا شرکت‌های معروف در صنعت پلاستیک در آن دیده می‌شود. این گستردگی به علاقه‌مندان امکان بازدید از فعالان صنعت پلاستیک در تمامی سطوح را فراهم می‌آورد.

در این نمایشگاه، همچنین، فرایند خودکار سازی (Automation)، ارزیابی، بهینه سازی، شناسایی و بسته‌بندی از دیدگاه ماشین‌آلاتی مورد بررسی قرار می‌گیرد که در آن به اصلاح فرایندها و استفاده خلاقانه از مواد جدید و قدیمی در طراحی محصولات منعطف، سبک و مقاوم اشاره خواهد شد.

در این نمایشگاه شرکت‌های مختلفی اعم از سازندگان و توزیع کنندگان ماشین‌آلات قالب‌گیری تزریقی، گرماشکل‌دهی و رانشگری نیز حضور خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا