اخبار

تضمین سلامت نسل های آینده با نسل جدید بسته بندی های دارویی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/  ایران پلیمر می نویسد، شرکت Clariant که شرکتی پیشرو در زمینه ی تولیدات مواد شیمیایی محسوب می شود، توضیح داده است که محصولات  MEVOPUR® و  REMAFIN-EP® آن به تضمین آینده ی بسته بندی های دارویی و سامانه های رسانش دارو کمک خواهد کرد.

 تولید این محصولات با توجه به مقررات جدید  USP<661.1> صورت گرفته است. این شرکت برای اوین بار در نمایشگاه 2018 MD&M  West که در مرکز همایش های Anaheim CA برگزار خواهد شد، توضیح خواهد داد که چگونه محصولات او استاندارهای لازم را برای کاربردهای بسته بندی های دارویی و پزشکی کسب نموده اند.
با توجه به این مقررات تازه تنظیم شده تمامی تولیدات بسته بندی و رسانش های دارویی تا ماه می سال 2020 باید مورد بازیابی و تغییر قرار گیرند. اما تا رسیدن این زمان مقرر شده تولیدکنندگان قادر خواهند بود با استاندارد 661.1 قدیمی به کار خود ادامه دهند. اما تا سال 2020 باید تمامی استاندارهای لازم در این زمینه رعایت شود.
طبق گفته ی Eric Rohr مدیر بخش های دارویی و پزشکی شرکت Clariant :”شرکت ما به خوبی تاثیرات مقررات  USP<661.1> را می داند. ما در حال حاضر تمامی آزمون های این استاندارد را روی محصولات خود به خصوص رنگدانه ها و افزودنی ها انجام داده ایم به طوریکه از سلامت محصولات MEVOPUR® و REMAFIN-EP® برای کاربردهای بسته بندی های دارویی و پزشکی اطمینان حاصل کرده ایم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا